• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

natalia_sankowska1  napisała: 

> Cóż, Urząd ma pewne ograniczenia natury ustawowej. Gdyby analogiczne 
> sytuacje zostały zgłoszone przez kilka osób, mogłby to potraktować 
> jako zjawisko. I jako takie mogłoby być rozpatrzone w innym trybie - 
> a tak klient powinien sam, choć za podpowiedzią UKE, szukać sposobów 
> zmiany sytuacji na swoją korzyść. Nie należy wykluczać także drogi 
> sądowej.
> Nie wiem, w jakiej miejscowości Pan mieszka, ale można spróbować 
> skorzystać z pomocy Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów 
> oraz prawnika Federacji Konsumentów w Warszawie (telefony na stronie 
> Federacji; mają prawnika - specjalistę ds. telefonii).

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się