• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: mamusia30  napisał(a): 

> Popieram przedmówcę,INEA to same kłopoty,w związku z zamieszkaniem na Grunwaldz
> ie 10lat temu i braku wyboru innego operatora ,no była jeszcze TPSA,ale to odpa
> dało wtedy😊.NA początku działalności firmy INEA było wszystko w porządk
> u,z czasem zaczęły się kłopoty ,przerwy w dostępie do sieci,zakłucenia sygnału 
> tv kablowej,zakłucenia sygnału telefonicznego,a szczytem już było automatyczne 
> przedłużanie się umowy po zakończeniu umowy w promocji i niepoinformowanie o fa
> kcie końca umowy promocyjnej klienta!!!, to Gdyby firma była uczciwa to by tele
> fonicznie,sms,lub mailowo poinformowała o fakcie zbliżającego się terminu końca
>  i konieczności zakoczenia umowy i zawarcia nowej,tak jak ma w zwyczaju wydzwan
> iać i wciskać nowe promocje-dodatkowe dekodery,programy,tel.kom i internet mobi
> lny,ale nie po co niech klient płaci i płacze,a zrezygnować już nie może!!!Przy
> goda z nieuczciwym przedstawicielem tej firmy kosztowala mnie sporo pieniędzy,n
> erwów i  ciągłych odwiedzin biura obsługi klienta w celu rezygnacji z dodatkowy
> ch usług które ów przedstawiciel pouruchamiał! Mało tego po osobistej rezygnacj
> i z uslugi telefonu komórkowego,przy rachunku okazało się,że nadal płacę za to 
> co już miało być wycofane,okazało sie że jakoś im to umknęło,dobrze że mi nie u
> mknęło przy płaceniu rachunku,bo znowu by wyłudzili pieniądze,ale oczywiście zn
> owu wycieczka do biura,i tak bez końca,oczekując na koniec umowy znowu niespodz
> ianka,umowa miała zakończyć się w listopadzie,ale że w grudniu wiadomo dużo czł
> owiek ma na głowie to zakończyć wpsółpracę z firmą wybralam się dopiero w stycz
> niu,a tu znowu niespodzianka,że umowa się automatycznie przedłużyła i nie mogę 
> teraz zerwać,muszę teraz czekać do maja,to ja się pytam dlaczego taka informacj
> a nie dotarła do mnie, na stronie konta klienta nie bylo wzmianki o tym,tylko ż
> e czas przywiazania do listopada i tyle,pan z boa mi na to że w umowie było, w 
> umowie było tyle różnych różności, cała teka, czytałam ją cały tydzień dwa lata
>  temu żeby w odpowiednim czasie z wszystkiego rezygnować,a i tak to nic nie dał
> o😃 bo kilka razy nie zdążyłam z tą rezygnacją,trzeba by chyba tylko tym
>  się zajmować i niczym innym,tak więc nie polecam,zwlaszcza że internet jest wo
> lniejszy niż mam w umowie,tv gubi sygnał w ten sposób,że ucieka dzwięk i obraz 
> kwadraciki,no i telefon też ucieka sygnał,tylko na co zmienić czy jest jakaś al
> ternatywa oprócz TPSA

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się