• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

inea.pl  napisała: 

> Chcielibyśmy wyjaśnić sytuacje, o których piszesz - powtarzające się przerwy w 
> dostępie do sieci czy zakłócenia sygnału TV nie powinny mieć miejsca. Potrzebow
> alibyśmy jednak dane abonenckie(lokalizację),  żeby móc zweryfikować, gdzie leż
> y problem - poprosimy o maila na inea@dotpr.pl. 
> 
> Jeśli chodzi o rolowanie umowy, o którym piszesz - sama wspominasz, że nie miał
> aś głowy, żeby zainteresować się kwestią kończącej się umowy - dlatego stosujem
> y takie rozwiązanie, aby w podobnych wypadkach umowa nie przechodziła na warunk
> i pozapromocyjne, a tym samym, żeby rachunek nie był znacznie wyższy. 
> Przy samym podpisywaniu zwracamy uwagę na fakt rolowania umowy, choć rozumiemy,
>  że po wielu miesiącach jej trwania można o tym nie pamiętać. Dlatego też stara
> my się informować telefonicznie Abonentów o fakcie kończącej się umowy, mamy wt
> edy możliwość zaoferowania nowych usług. 
> 
> Prosimy jeszcze raz o mailowe podanie danych, abyśmy mogli wyjaśnić problemy, o
>  których piszesz

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się