• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

inea.pl  napisała: 

> Witaj,
> 
> Przedłużenie nie jest przypadkowe. Zgodnie z podpisywaną umową, jest ona przedł
> użana na warunkach promocyjnych na okres pół roku. Ma to między innymi na celu 
> zabezpieczenie Abonentów przed przejściem na standardowy (wyższy, niż promocyjn
> y) cennik, przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości świadczonej usługi.
> Jeśli zaś chodzi o obsługę w BOA, to jeśli mają miejsce jakiekolwiek nieakceptowalne sytuacje, to prosimy o kontakt przez formularz www.inea.pl/pag/pl/1250.php lub bezpośrednio mailowo na adres: rzecznik.klienta@inea.com.pl . Zależy nam na poprawie standardu obsługi Abonentów i takie zgłoszenia nam to umożliwiają.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się