• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gość  napisał(a): 

> Skontaktowałam się z Biurem Obsługi, miły pan obiecał przysłać fachowca i jeszc
> ze tego samego dnia zjawił się u mnie technik :) Wymienił dekoder na nowy, (pod
> obno poprzedni pochodził z jakieś wadliwej partii), narazie wszystko działa jak
>  malowane :) Pan poradził sobie również z modemem od internetu, w tej chwili dz
> iała bez problemu. Zobaczymy co będzie dalej, w tej chwili jestem zadowolona z 
> usługi. Szczególne brawa za szybkość działania!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się