• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Marian  napisał(a): 

> Potwirdzam, również mam jak najgorsze wspomnienia po Inea
> Po pierwsze umówiony termin podłączenia - w godzinach w których normalni ludzie
>  pracują, ale OK, umowilismy się byłem w domu, INEA przypominała chyba ze dwa r
> azy, ze bedzie instalacja
> Nikt nie przychodzi, zero wyjaśnień
> 
> Po jakiś 3 tygodniach z nienacka, również w ciągu tygodnia, również godziny pra
> cy - dzwoni instalator, czy moze podjechać - OK 
> 
> Internet założony, dziecko podnosi alarm, ze nie może grać, bo gry się zacinają
> .
> 
> Następnego dnia, ktoś podjeżdża od nich, ze właściwa prędkość internetu, będzie
>  po chyba 48h
> 
> Z internetem raz jest lepiej (szybciej), raz gorzej - generalnie gorzej niż był
> o
> 
> Przedstawiciel handlowy wyjasnił, ze możemy zrezygnować w ciągu 25 dni, bez pon
> oszenia żadnych opłat
> 
> Wysyłam rezygnację - cisza
> 
> Po mniej więcej tygodniu przychodzi...   faktura, a jakże
> 
> Zgłaszam reklamację
> 
> Odpowiedż odmowna - mniej więcej treści, nie odpowiadamy za to co mówią nasi pr
> zedstawiciele
> 
> na końcu podpis tak ozdobny, ze można go umieszczać w charakterze ornamentów np
> . na zaproszeniach 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się