Gość portalu: stiloos napisał(a): > Jak rozumiem z kilku powyższych postów pracowników Inei ....przedłużanie umowy > o kolejne 6 miesięcy jest DLA DOBRA KLIENTA "bo klient czasem zapomina przedłuż > yć". Serdecznie dziękuję za taką pomoc. A NIE ŁASKA PRZEJŚĆ NA CZAS NIEOKREŚLON > Y??? Operatorzy komórkowi mogą i jakoś nikt od tego nie umiera.... To co robi I > nea to jest to ordynarne naciąganie klienta i przywiązywanie siłą a nie "dbanie > ". > Właśnie się dowiedziałem, że muszę płacić do lutego za ich badziewne usługi.... > > Ale ANI DNIA DŁUŻEJ! > Ja wszystko rozumiem.... umowę się podpisuje i na warunki człowiek świadomie si > ę zgadza.... > Tylko podpisując nikt raczej nie myśli co będzie za 12 miesięcy....raczej, że w > razie czego "się wypowie zawczasu z odpowiednim okresem wypowiedzenia i po kło > pocie".... > No cóż.... sparzyłem się raz i teraz będę pilnował. I ŻEGNAMY się droga ineo. > OSZUSTOM I NACIĄGACZOM MÓWIMY NIE. > I odradzę każdemu kto zapyta ...... >