• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Wąski  napisał(a): 

> szkoda słów na tą firmę. Niestety w bloku w którym mieszkam nie mam za bardzo a
> lternatywy - jeden operator, a platformy typu nc+ nie mogę zamontować, gdyż bal
> kon nie wychodzi na stronę południową... 
> 
> Co do uwag jeśli chodzi o inea:
> 
> najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. 
> 1. przedłużająca się umowa na okres 6mies. po wygaśnięciu starej - tak jakby ni
> e mogła przechodzić na czas nieokreślony - jest to perfidne przywiązywanie klie
> nta. 
> 2. Dekoder mimo zgłaszanych reklamacji, pracuje tak wolno że można dostać szału
>  oglądając tv - która ponoć ma relaksować. Zmiana kanału, wykonanie czegokolwie
> k to po prostu męka. 
> 3. mimo rezygnacji z pakietu "bezpieczny internet" od 10 miesięcy nalicza się n
> a każej fakturze, co zauważyłem dopiero niedawno - gdyż faktury nie są przesyła
> ne ani w formie papierowej ani nawet mailem - musisz się zalogować do eboa (tak
> , każdy na pamięć zna swój IDK oraz wygenerowane hasło) żeby móc podejrzeć głup
> ią fakturę - co oczywiście jest czynnością tak nieoptymalną, że poprostu nie ch
> ce się tego robić. 
> 4. ceny usług - nie ma co komentować... 150zł miesięcznie za pakiet w którym ni
> c ciekawego i tak nie zobaczysz to trochę porażka. 
> 
> INEA - róbcie tak dalej, miejcie klienta w dupie a może kiedyś z satysfakcją bę
> de oglądał waszą klęskę.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się