• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

pokiego  napisał: 

> inea.pl  napisała: 
> 
> > Szanowna Pani,
> > sugerujemy zgłosić sytuację w trybie reklamacyjnym. Pozwoli to określić, 
> jakieg
> > o typu blokada została nałożona i z czego może wynikać naliczanie. Jeśli 
> chodzi
> >  o konfigurację internetu to znamy zbyt mało szczegółów, aby odpowiedzieć
>  precy
> > zyjnie, natomiast warto pamiętać, że nie odpowiadamy za konfigurację połą
> czenia
> >  na konkretnym urządzeniu, tylko za doprowadzenie sygnału do terminala (m
> odem/r
> > outer).
> Jeżeli modem bądź ruter jest ineii to chyba za ruter.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się