• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Dexa2  napisał(a): 

> Witam
> Jestem klientem Inea, chyba od początku jej działalności na Ratajach i cóż, chy
> ba muszę się zgodzić z większością opinii, że niestety firma ta robi się coraz 
> gorsza. Do przedłużenia ostatniej umowy byłem nawet umiarkowanie zadowolony (na
> mówiłem nawet klika osób na korzystanie z ich usług - teraz trochę mi wstyd). I
>  tak : po pierwsze kolejki w BOK - totalna porażka - w kraju bezrobocie, a tam 
>  totalny nadmiar pracy, arogancja i pełny olew klienta - stój kliencie lub ewen
> tualnie przeproś, że przyszedłeś. Po drugie - infolinia - kompletny brak wiedzy
> , orientacji i chyba przedwojenny system komputerowy (opowiadanie każdemu z oso
> bna po kilka razy tych samych problemów, bo to tak ciężko otworzyć dane klienta
>  i sprawdzić czego dotyczy sprawa). Po trzecie - szybkość internetu - nigdy jes
> zcze się nie zdarzyło, aby była ona taka jak w umowie (zawsze jest to około 40-
> 70%). Po czwarte - to jest chyba jedyna firma, która nie dotrzymuje warunków us
> talonych przy przedłużaniu umowy przez konsultantów przez telefon - i na to chc
> ę zwrócić szczególną uwagę. Wszystkim potencjalnym klientom radzę nagrywać wszy
> stkie rozmowy na infolinii (ja robię tak od pewnego czasu i warto). Z powodu ko
> lejek w BOK przedłużam umowy właśnie w ten sposób co uczyniłem ostatnim razem. 
> Mam pakiet VIP, czyli najdroższy. Przy przedłużeniu umowy konsultant poinformow
> ał mnie, że w takim pakiecie przez cały okres trwania umowy wszystkie nowe kana
> ły tv będą automatycznie dodawane do mojej listy (zaznaczam, że między innymi w
> łaśnie ten argument przekonał mnie  do tej wersji pakietowej). Po jakimś czasie
>  najpierw odłączono mi kilka programów (podobno były w promocji), no i oczywiśc
> ie nie dołączano wszystkich kanałów, które akurat wchodziły do oferty INEA. Prz
> y próbie wyjaśnienia tej sprawy (konsultant jeden, drugi, nawet jakiś kierownik
> ) dowiedziałem się ( zaznaczam, że od wszystkich tych osób), że tak było w "zwy
> czaju", aby informować klienta o tym, że wszystkie nowe kanały będą dołączone g
> ratis do pakietu VIP przez cały okres trwania umowy ( ale i tak liczy się tylko
>  to, co się podpisuje w umowie - absurd i bezczelne oszustwo). Obiecałem sobie 
> wtedy, że będzie to moja ostatnia umowa z INEA (szczęśliwie umowa kończy się ju
> ż w październiku - dam radę jeszcze te 6 miesięcy). Postaram się jeszcze namówi
> ć tych parę osób - siostry, rodziców, teściów, znajomych..., aby także nie podp
> isywali nowych umów z firmą INEA. Radzę również już tylko biznesowo firmie Inea
> , żeby nie traktowała klientów jak osób upośledzonych, bo konkurencja na rynku 
> jest coraz większa i to moje 250 zł miesięcznie może niewiele znaczy, ale zwiel
> okrotnione przez niezadowolonych klientów już tak. No i na koniec - czuję się o
> szukany przez firmę INEA i jedyne czego będzie mi brakować po niej to adres mai
> lowy, który mam już bardzo, bardzo długo...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się