• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Stanisław  napisał(a): 

> Sprawa zaczęła się ponad rok temu.
> Postanowiłem powiększyć transfer do 10Mb na linii TP SA.
> Przez pewien czas wszystko było w porządku, nie było większych problemów z połą
> czeniem.
> 
> Jednak po około dwóch tygodniach transfer obniżał się znacząco w godzinach wiec
> zornych.
> Mam tu na myśli szeroko pojęte stwierdzenie godziny wieczorne ponieważ już od g
> odziny 16 były problemy z utrzymaniem pełnego transferu.
> 
> Nie zależało mi na pełnym transferze 10Mb/s w końcu nawet w ofercie jest widocz
> ne, że za te pieniądze będzie transfer do 10Mb/s.
> Jednak jest to śmieszne kiedy nie ma się nawet transferu 3Mb/s.
> 
> Przez ten czas aż do dzisiejszego dnia dzwonienie na infolinię TP (801 505 505)
>  w sprawie zgłoszenia awarii stało się codziennością.
> Średnio co kilka dni trzeba było zgłaszać problem z transferem.
> Często transfer spadał nawet do 1Mb/s.
> 
> Raz na jakiś czas miałem na łączu pełny transfer lecz to była rzadkość, chwila 
> ta trwała najwyżej kilka dni.
> Kilka razy na infolinii dowidziałem się, że na centrali są niesamowite przeciąż
> enia.
> Rozumiem ten fakt ale nie rozumiem, że skoro taka sytuacja istnieje wielu klien
> tów ma pozwolenie na przejście do transferów 6Mb/s i wyżej.
> Centrala nie potrafi sprostać dużym ilościom transferu jednak nikt w tej sprawi
> e nic nie robi.
> 
> Pod koniec roku 2010 była mowa o modernizacji centrali w mojej miejscowości jed
> nak to nie nastąpiło.
> W roku 2011 (według konsultanta z infolinii TP) znowu został wypełniony wniosek
>  o modernizację centrali co nie nastąpiło.
> 
> W pewnym sensie już przyzwyczaiłem się do dzwonienia na infolinię TP co kilka d
> ni oraz do tego, że mój transfer będzie zaniżony.
> 
> Wraz z nadejściem grudnia problemy zaczęły się piętrzyć.
> Transfer przez większość dnia nie przekraczał prędkości 3Mb/s niezależnie od go
> dziny czy dnia.
> 
> Firma ELTEL wykonująca prace techniczne dla TP SA nie potrafiła sobie poradzić 
> z żadnym problemem związanym z centralą oraz łączem.
> 
> Nigdy nikt do minie nie dzwonił w sprawie potwierdzenia naprawienia usterki a p
> o kolejnym telefonie na infolinie okazywało się zawsze, że wszystko jest w porz
> ądku więc w czym problem.
> 
> Będąc człowiekiem uporczywym zgłaszam kolejne spadki transferu i domagam się po
> twierdzenia naprawy usterki.
> Tego samego dnia dzwoni do mnie technik z firmy ELTEL i rozmowa polega na jego 
> monologu "Wie Pan jest dobrze no jest dobrze musi być dobrze" itp.
> Moje pytania na temat przyczyny czy sposobu naprawy a nawet tego jak po zgłosze
> niu usterki o 20 już o 21 technik rozwiązał problem i ma być dobrze.
> 
> Dla własnej obrony powiem, że co jakiś czas pojawiał się u mnie w domu technik 
> i zawsze wszystko było w porządku z mojej strony.
> Modem zawsze synchronizował się na odpowiedniej prędkości, pingi były idealne (
> 25ms - 35ms) jednak transfer był beznadziejny.
> 
> Szala goryczy została przelana podczas rozmowy z konsultantem infolinii TP w pi
> erwszym tygodniu tego roku.
> Po rozmowie było oczywiste, że osoba ta bardzo dobrze orientuje się w aspektach
>  technicznych XDSL i problemach z nią związanych.
> Osoba ta powiedziała, że "minął rok więc poprzedni wniosek o modernizację centr
> ali przepadł teraz wystawiony zostanie nowy i wie Pan to potrwa bardzo długo".
> Wynikło z rozmowy, że praktyką TP jest zwlekanie sprawy jak najdłużej aż do koń
> ca roku kalendarzowego i zostawienie problemu samemu sobie na następny rok.
> Kolejny konsultant w następnej rozmowie przekonywał mnie o ogromnych przeciążen
> iach oraz o tym, że mogę sobie dzwonić i tak to nic nie da. 
> Dowiedziałem się również od konsultanta, że problem też w tkwi nie w lokalnej c
> entrali (o czym wiedziałem od dawna) tylko w centrali w Środzie Śląskiej poniew
> aż jest oparta na złych rozwiązaniach ale nikt się tym nie zajmie.
> 
> Podsumowując:
> Zjawisko przeciążeń jest oczywiste jednak minęło ponad półtora roku i nic w tej
>  sprawie nie zostało zrobione.
> Jednak od stycznia tego roku przeciążenie występuje całodobowo siedem dni w tyg
> odniu.
> Jeżeli coś zostało zrobione nie rozwiązało to żadnego problemu.
> Wraz z początkiem stycznia transfer utrzymuje się regularnie na poziomie 1 do 1
> ,5 Mb/s a czasami nawet aż w granicach 3Mb/s.
> Moje zgłoszenie od ponad tygodnia jest w trakcie realizacji a kiedy na infolini
> i TP na pytanie  kiedy centrala zostanie rozbudowana lub awaria usunięta otrzym
> uję informację o braku daty czy nawet braku przybliżonego miesiąca naprawy.
> 
> Nie skłamię jak napiszę, że zgłaszałem awarię na linii ponad 40 razy o ile nie 
> więcej.
> 
> Nie będę podawał dokładnej lokalizacji problemu jednak jeżeli ktoś jest zainter
> esowany sprawą podaję numery zgłoszeń. Pracownik UKE lub TP odnajdzie odpowiedn
> ie dane po numerze zgłoszenia.
> Dopiero od kilku ostatnich awarii w końcu zapisuję numery zgłoszeń
> 70955523
> 70996424
> 71532649 
> 72264018
> 72887067
> [u]73078590[/u]
> 
> Oprócz ostatniego zgłoszenia poprzednie według konsultantów zostały "naprawione
> ".
> 
> Z tego co wyczytałem na tym forum podobną sytuację miał Pan Kamil z tematu 29.1
> 2.11, 09:48 "TP SA nie chce poinformowac, kiedy usuna awarie".
> Jednak u mnie taka sytuacja to codzienność.
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się