• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: shock  napisał(a): 

> No i wystarczy, od jutra rozpoczynam rozmowy z innym operatorem (oby tylko był 
> w stanie świadczyć usługi w miejscu, w którym mieszkam, bo z zasięgiem radiówek
>  też różnie bywa). Do TP (Orange) nie mam już nerwów. TPowskie 'wkrótce' trwa j
> uż pół roku, do tego stracone pieniądze (z play na infolinię 0801505505 płacę 0
> ,61gr i jeszcze za te niemałe pieniądze muszę słuchać muzyki... żenada). Za duż
> o tego dobrego z mojej strony było. Jak oni mnie mają gdzieś, to i ja też mam i
> ch gdzieś. Ciekawe, czy i tym razem tak chętnie będą mnie namawiać, bym zrezygn
> ował, czy będą stwarzać problemy. Z tego co wiem (i co ciekawe tak mi podczas j
> eszcze ostatniej rozmowy powiedzieli), jeśli przez miesiąc nie są w stanie napr
> awić usterki i wyeliminować niezgodności z umową, to mogę taką umowę w każdej c
> hwili zerwać.
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się