• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu:  Infrastruktury  napisał(a): 

> W [b]Piławie Górnej[/b] niestety w tej chwili rządzi Orange stara TP i ma swoic
> h klientów gdzieś - prędkość internetu w czasie wolnym od szkoły / pracy spada 
> dramatycznie - korzystanie z internetu w tych godzinach jest prawdziwą udręką. 
> Jednocześnie handlowcy z Orange czy Netii naciągają kolejnych naiwniaków na szy
> bki internet. Szkoda pisać uważajcie na internet od Orange w Piławie działa on 
> tylko w nocy.
> 
> A ciekawe co stało się z propozycją nowelizacji ustawy Prawo telekomunikacyjne 
> Ministerstwa Infrastruktury był tam super  zapis:
> [i]Art. 105a. 1. Abonent może wystąpić do dostawcy publicznie dostępnych usług 
> telekomunikacyjnych z żądaniem przeprowadzenia badania parametrów jakościowych 
> świadczonej przez tego dostawcę usługi, o którym mowa w art. 63 ust. 1, w celu 
> weryfikacji, czy zapewniony został poziom jakości usługi określony w umowie, zg
> odnie z art. 56 ust. 3 pkt 10a i 20. 
> 
> 2. Do żądania, o którym mowa w ust. 1, stosuje się przepisy o trybie postępowan
> ia reklamacyjnego. 
> 
> 3. Za każdy dzień, w którym parametry usługi dostępu do sieci Internet nie odpo
> wiadały łącznie przez co najmniej 2 godziny minimalnym parametrom gwarantowanym
>  przez dostawcę usług w umowie, o których mowa w art. 56 ust. 3 pkt 10a i 20, a
> bonentowi przysługuje zwrot 1/5 miesięcznej opłaty abonamentowej.[/i]     
> 
>  

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się