• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: sabina  napisał(a): 

> U mnie zaczęło się to po kuracji antybiotykowej - zaczęłam odczuwać silny dysko
> mfort po stosunku, pochwa stała się bardziej sucha i prawie po każdym stosunku 
> miałam otarcia, a co za tym idzie odczuwałam bardzo nieprzyjemne pieczenie i bó
> l. Wprawdzie w czasie terapii brałam osłonowo probiotyki, ale jak poszłam z dol
> egliwościami do gina, to zalecił mi branie specjalnego probiotyku dla kobiet la
> cibios femina, żeby przywrócić równowagę bakteryjną pochwy. I po tym probiotyku
>  w końcu zaczęło się poprawiać - przede wszystkim suchość zniknęła no i nie ma 
> już otarć po stosunku

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się