• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

moniko28  napisała: 

> Witam,od lat miałm problemy z okresem przerwy między nim trwały 
> nawet 40-50 dni tak było od początku,byłam leczona hormonalnie Diana 
> itp.po odstawieniu tabletek, wszystko wracało do porzedniego 
> stanu.Mam 30 lat i troche już wziełąm tych hormonów ostno była 
> Yasmine i tu jeszcze lepiej po odstawieniu nie miałąm włąsnego 
> okresu od 10 mc.musze wywoływać luteiną,przy tym mam trądzik,tłustą 
> cerę.Mój lekarz powiedział że luteina tylko potrafi mi poomóc jeśli 
> nie chcę btać tabletek hormonalnych.oczywiście robiłąm hoemony z 
> krwi i wychodziło mi w czasie luteinalnym? mój progesteron 
> wynosił "0,160" a dwa lata temu "0,332"czyli można powiedzieć że 
> zerowy.CO ja mam robić?inne hormony mam w normnie prolaktyna 
> itp.może TSH w dolnej granicy.A może zmienić lekarza?nie chcę brać 
> już żadnych tebletek antykoncepcyjnych.dodam że nie chcę zachodziś w 
> ciąze ale żyć normalnie i cieszyś się zdrowym wyglądem:)POzdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się