• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

joa66  napisała: 

> Moim zdaniem zanim jakakolwiek forma segregacji jest wprowadzona, trzeba wprowa
> dzic obowiązkowa edukację od 5 roku życia (przedszkole). Wsparcie rodziców to n
> ie tylko ich wykształcenie i mozliwości finansowe , ale też chęć.
> 
> Teraz mamy w pierwszych klasach siedmiolatki, które arie operowe po francusku w
>  szpagacie śpiewająi takie , które nigdy w reku kredki nie miały. Skoro nauka w
>  SP jest skrócona " u góry" trzeba dodać te brakujące lata "na dole".  
> 
> Jezeli dodamy , ze wielu nauczycieli jest zwyczajnie niedouczonych merytoryczni
> e i pedagogicznie, na dodatek brak im dobrej woli, to takie maluchy z zaniedban
> ych środowisk sa z góry na straconej pozycji i jest to cholernie niesprawiedliw
> e. Wkurza mnie jak ktos mówi, że bardzo zdolni się wybija i tak. Nie oszukujmy 
> się większośc dzieci z dobrychdomów i  liceów tez jest przeciętnie zdolna, ale 
> miała wsparcie domu  (niekoniecznie bezpośrednie typu opłacanie lekcji jezykówo
> bcych). 
> 
> Jednoczesnie zdaje sobie sprawę, że nauczanie w klasach 30 osobowych, gdzie jed
> en uczen nie umie czytac a inny czyta Kanta jest trudne i nie do końca wierzę, 
> ze jest to korzystne (na dłuższą metę) dla obu stron.
> 
> Dla mnie rozwiązaniem byłoby coś co działa w wielu państwach na zachodzie a u n
> as jakos nie może: możliwośc wybierania poziomu[b] każdego[/b] przedmiotu na po
> ziomie podstawowym lub rozszerzonym, od gimnazjum.
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się