• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: @  napisał(a): 

> Rzecz niepopularną dla humanistów. Kierunki humanistyczne ( nie oznacza, że gor
> sze- inne) to biblioteki, sale wykładowe, tablica i pensja dla nauczycieli akad
> emickich. Czy w grupie jest 20 czy 30 osób nie stanowi większej różnicy. Najwyż
> ej student rzadziej się odezwie a nieprzygotowany ukryje za placami kolegi. Tak
> ie studia niewiele kosztują.  Jeśli student powtarza rok i płaci to punkty ( pi
> eniądze) dla uczelni. Powtarzając rok czegoś się nauczy i z trójczyną ( nieraz 
> wyduszoną) idzie w świat z dyplomem licencjata czy magistra. Niewiele potrafi, 
> ale to już inna opowieść.
> Studia, które opierają się na ćwiczeniach laboratoryjnych są drogie. Pytanie cz
> y mogą sobie pozwolić na odsiew po I semestrze gdy nieprzygotowany do nauki na 
> poziomie wyższym student kosztuje uczelnie mnóstwo kasy.
> Miałam na mysli to i tylko to.
> Nie zamierzam z nikim się wykłócać. Tu i teraz nie zreformujemy szkolnictwa ani
>  podstawowego ani ponadgimnazjalnego ani wyższego. Nie zmienimy sposobu rekruta
> cji. Pozostaniemy przy swoich opiniach.
> Ja jestem zdania, że szkolnictwo wyższe zostało zdewaluowane , dyplom magistra 
> znaczy coraz mniej, otrzymują go ludzie, którzy nie powinni mieć matury. Brakuj
> e specjalistów, których wykształcenie powinno opierać się na technikach, bo....
> ..coraz mniej jest tych szkół, podobnie jak brakuje szkół zawodowych. Nauka w l
> iceach ogólnokształcących młodziezy, która nie powinna studiować, bo jest za sł
> aba, niezdolna, leniwa itd jest stratą czasu, pieniędzy, nieporozumieniem.
> To od początku miałam na myśli, a inni- mają prawo do własnych opinii, jest wol
> ność.
> Miłego dnia.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się