• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: pracownik  napisał(a): 

> jestem pracownikiem carrefoura. jeszcze do niedawna bylam zadowolona z pracy w
> tym sklepie, ale od jakiegos czasu nie jest dobrze. i nie chodzi o zarobki bo t
> e
> byly sa i beda kiepskie, ale o klimat w pracy. wydaje mi sie ze to takze wina
> kierownictwa regionalnego bo przyjada i cuduja, naprawde cuduja. to jest zle
> tamto zle siamto zle...a pracownicy wala po 12 godzin i wiecej i nikt nie docen
> i
> ze oni nie spia po nocach wykonujac polecenia pani K. i sprawa klientow... byla
> m
> swiadkie sytuacji gdy podczas wzmozonego ruchu kasjerka juz wolala ze musi zejs
> c
> do ubikacji kontra ze strony klienta ,,niech se pani pampersa zalozy'' ludzie
> nie dajmy sie zwariowac gdzie jakkakolwiek empatia ze stony klientow. czy my
> pracownicy nie jestesmy ludzmi? jest mi przykro ze naprawde nikt nie widzi
> ciezkiej pracy ludzi carrefoura. w koncu co by sie stalo gdyby caly handel sie
> zbuntowal naprawde czasami mam dosc ludzi bo widze jacy oni sa. a szkoda bo
> ciezko byc dobrym handlowcem nie lubiac klientow, ale to ich wina bo tak sie
> zachowuja. jest kilka takich osob, ktore jak widze to mam ochote po prostu wyjs
> c
> i nie wchodzic na sklep dopoki oni nie skoncza zakupow. ale sa i tacy dodam na
> pocieszenie, ktorych obsługuje sie naprawde milo. i oby takich dobrych klientow
> wiecej, a ci wredni niech ida do konkurencji nikt za nimi plakac nie bedzie

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się