• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

mariuszjerzy  napisał: 

> Może w ten sposób poczta próbuje nas zintegrować ;)
> 
> Ale mówiąc poważnie: myślę, że przy okazji wizyt na poczcie powinniśmy składać 
> pisemne reklamacje na świadczone usługi (na pisemną muszą odpowiedzieć 
> pisemnie) to może wreszcie się ktoś przejmie tym bałaganem. Do mnie raczej 
> wszystkie listy dochodzą. Problem polega na tym, że rachunki idą tak długo, że 
> często dochodzą dzień przed terminem płatności lub nawet dwa dni po, a ja nie 
> mam w zwyczaju zalegać z płatnościami i trochę mnie to męczy, kiedy nie ze 
> swojej winy płacę po terminie...
> 
> Pozdrawiam
> Mariusz 
> a8/26

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się