• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

miedziana75  napisał(a): 

> Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd i nie opowiadać bajek na temat tego koszmarn
> ego hotelu a zwłaszcza personelu. W sezonie byli tam zatrudnieni studenci na um
> owach-zleceniu, za marne pieniądze (rozmawiałam z nimi o tym, pytając ze zdziwi
> eniem, dlaczego to tutaj tak źle funkcjonuje). Nastawienie właścicieli do praco
> wników i ich wynagrodzenie oczywiście dało sie odczuć w obsłudze gości hotelowy
> ch i wczasowiczów. Kompletny brak profesjonalizmu i zaangażowania ( bo i za co?
> !) Ten hotel miał przyznane 4* chyba w momencie , kiedy go oddawali do użytku k
> ilkanaście lat temu i od tego czasu dla właścicieli liczył sie już TYLKO ZYSK, 
> a nie utrzymanie standardów. 
> W jakichkolwiek problematycznych sprawach, które pojawiły sie podczas mojego po
> bytu w tym miejscu odsyłano nas "do recepcji" , gdzie siedziały przestraszone i
>  niedoinformowane młode dziewczyny, które nie wiedziały jak sprawę załatwić. I 
> nie ma sie co dziwić, bo ze wszystkim musiały dzwonić do właściciela obiektu, j
> ego córki, albo syna, a nie np. do menadżera, który będąc na miejscu byłby zori
> entowany w tym co sie dzieje w hotelu, czy na terenie obiektu. Paraliż decyzyjn
> y powodował, że wiele godzin (w nawet dni) nasze sprawy nie były załatwione. Ki
> edy zaczęłam głośno manifestować swoje niezadowolenie (w recepcji, w restauracj
> i) znalazło sie wiele osób, które również są niezadowolone,oburzone i traktowan
> e we wszystkim jak intruzi! Cieknący brodziki, wyłamane drzwi prysznicowe, zała
> mane łóżko, inne zdewastowane wyposażenie pokoi i domków letniskowych, niepospr
> zątane pokoje, to tylko kilka przykładów problemow z jakimi sie spotkaliśmy. I 
> co na to właściciel, z którym chcieliśmy sie spotkać i o tym porozmawiać? Dosta
> liśmy odpowiedz od Pani z recepcji, że jak nam sie nie podoba, to mamy napisać 
> pismo i zostawić w recepcji. 
> Dysponuje bogatym materialem zdjęciowym z tego miejsca. 
> Wiecie Państwo kiedy zaczęto sprzątać w hotelu , obejściu i na stołówce (szumni
> e nazywanej restauracja)? - kiedy opublikowałam powyższy krytyczny post siedząc
>  na balkonie hotelowego pokoju, bo na basen nawet nie chciało mi się chodzić, b
> o woda była lodowato zimna, a woda w jacuzzi przypominała zielona kałuże. Po pu
> blikacji powyższej opinii jacuzzi "zamknięto" i uniemożliwiono wczasowiczom kor
> zystanie z niego przez kilka dni. Nagle na wszystkich obiektach pojawiła sie ja
> kby większa liczba pań sprzątających, a córka właściciela zdenerwowana poganiał
> a wszystkich "do roboty, bo piszą, że tu brudno". Niestety, trochą po niewczasi
> e :-p 
> Mojego zdania na temat tego miejsca i personelu nic już nie zmieni. Z obrzydzen
> iem wspominam stołówkowe jedzenie marki "Aro", albo wpis w jadłospisie : cyt.: 
> "Kolacja: to samo co na śniadanie". 
> Zaznaczam, że są to moje prywatne spostrzeżenia i opinie na temat pobytu, za kt
> óry zapłaciłam spore pieniądze i czuje się  po prostu oszukana co do jakości za
> oferowanych usług i opisu oferty . Chciałam spędzić z rodziną 2-tygodniowe wcza
> sy w 4-gwiazdkowym hotelu z wygodami , a miałam "wczasy pod gruszą" lub "zielon
> ą szkolą" za wygórowaną cenę, w dodatku pełne nerwów i niezadowolenia. Nigdy wi
> ęcej! NIE POLECAM! 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się