• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

humptyangel  napisał: 

> 1. To, że droga jest planowana od 30 lat nie jest argumentem. Zdecydowana
> większość tras w Warszawie i okolicy jest planowana do lat 60. Korytarze pod
> drogi są zarezerwowane po to do kilkudziesięciu lat by nikt nie mówił, że nagle
> coś mu pod domem budują. To, że nasze społeczeństwo jest leniwe i nie chodzi
> przed zakupem ziemi/mieszkania do urzędu by sprawdzić co planuje się w okolicy
> to nie jest moja wina. 
> 2. Nie usłyszałem tu do tej pory żadnego merytorycznego argumentu, poza typową
> dla NIMBY'ów retoryką, że coś jest stare, dawno planowane więc złe. Te argument
> y
> słyszę/słyszałem wszędzie, gdzie dochodzi do prób zablokowania niezbędnej
> trasy-Łomianki, Chomiczówka i S7, Ursus i Nowolazurowa, Bemowo i S8, Jelonki,
> Mokotów i Trasa N-S, Ząbki i Nowoswojska. Przykładów jest bez liku. 
> 3. Jakie macie alter rozwiązanie? Pamiętajcie, że tak łatwo się nie podrzuci
> komu innemu drogę - to ingeruje w prawa nabyte. Ja wasz argumnet z Paszkowianką
> podważyłem, Wy moich jakoś nie.
> 4. Żyjecie w błędnym przekonaniu, że obwodnica musi iść poza miastem.  TKM to
> by-pass obecnego przebiegu DW 719. By-pass'y charakteryzują się tym, że mają
> ograniczaną dostępność, przez co ruch odbywa się w sposób płynny i przez to
> mniej uciążliwy, a nie tym, że idą zdala od zabudowań. W końcu ta droga ma
> służyć też miastu Pruszków.
> 5. Mam pytanie-skąd wymyśliliście wiadukty na TKM? Miasto opowiada się za
> tunelowanie tej trasy, zwłaszcza na odcinku Tworki-al. AK. W innych rejonach
> chcą wykopy otwarte. 
> 6. To, że obszar jest gęsto zabudowany to nie wina drogi i moja, tylko ludzi.
> Nikt nie zmusza nikogo do budowania się przy korytarzu, ani kupowania
> mieszkania. Trzeba być świadomym swych decyzji. Nie mówię o osobach z Os.
> Parkowe, które w czasach PRL nie miały możliwości wybory mieszkania, ale w tym
> rejonie będzie tunel/wykop zamkniety, więc uciążliwość będą jednie na czas
> budowy. Poza tym rosnąca liczba mieszkań=rosnąca liczba mieszkańców=rosnąca
> liczba=rosnąca liczba samochodów=potrzeba budowy nowych dróg bo obecny układ
> jest u kresu wydolności.
> 7. TKM rozporządzeniem Ministra Transportu jest częścią Warszawskiego Węzła
> Drogowego.
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się