• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

humptyangel  napisał: 

> Wybaczcie przeciwnicy TKM, ale Valczak czy Sqh mają racje.
> Fush, piszesz po raz kolejny nieprawdzie informacje, siejesz zamęt i ferment.
> 
> 1. Sqh ma racje pisząc, TKM jest planowana od 30 lat, więc nie jest to żadna
> nowość, iż kiedyś powstanie.
> 2. Fush pisze nieprawdę, iż  TKM znajduje się tylko w Planie Zagospodarowania
> Przestrzennego Mazowsza. TKM znajduje się w obowiązującym SUiKZP Pruszkowa, ora
> z
> w planach Warszawskiego Węzła Drogowego (WWK) sporządzonych przez Ministerstwo
> Transportu.
> Wiecej, TKM była zawsze planowana jako droga klasy GP, 2x2, o nic nie było o
> zmianie jej statusu. siedzę w tym po uszy i stale śledzę co się dzieje w kwesti
> i
> m.in. TKM. Więc nie opowiadaj głupot, że przebieg TKM uległ zmianie. W MZDW, o
> czym pewnie nie wiesz, w 2007 roku analizowano możliwość zmiany kształtu
> skrzyżowania TKM/Brzozowa by zmniejszyć możliwe oddziaływanie na blok obok.
> 3. 16pola, na jakiej podstawie twierdzisz, że TKM jest zdezaktualizowana?
> Większość tras w WWK, łącznie z A2, POW, Trasą AK (przecina silnie urbanizowane
> rejony) byłą planowana do lat 60. Czy teraz ktoś wymyśla nowe przebiegi, czy
> buduje na Bemowie Trasę S8 inaczej iż ją zaplanowano 40 lat temu? Nie. Nie
> wskazujesz w swej wypowiedzi racjonalnych argumentów.
> 4. Idąc dalej, sqh ma racje, iż to wina tych co kupili mieszkania przy korytarz
> y
> pod TKM. Nikt osób które teraz protestują nie zmuszał, nie nakazał pod groźba
> śmierci kupowania mieszkania/budowy domu przy planowanej trasie. Sorry winetu,
> ale trzeba być świadomym konsekwencji swych decyzji. Poza tym TKM nie jest
> planowana od wczoraj. Nikt tego nie ukrywa, wszytko jest dostępne. Tylko trzeba
> chcieć. A nie protestować.
> 5. Grupa ludzi nie może blokować inwestycji dla tysięcy. Na Forum Os. Prusa
> robiłem wyliczenia. ludzie sami decydują poprzez to jak i którędy dojeżdżają do
> stolicy. Otóż na odcinku Warszawa-Pruszków na DW 719 ruch wynosi ponad 42 tyś
> poj/dobę, zaś przez Pruszków ponad 36 tyś poj/dobę. (dane z GPR 2005). Więcej,
> wg badań przeprowadzonych przez biuro Profil na zlecenie GDDKiA wynika, że
> średnio w jednym pojeździe na Al. Jerozolimskich, na wlocie do Warszawy znajduj
> e
> się 1,45 os na pojazd. czyli licząc 42 tyś *1,45=61 tyś - czyli tyle osób
> potrzebuje TKM, bo będzie z niej korzystać. W przeciw TKM będzie ile? 2000 os?
> jesteście mniejszością.
> 6. 16pola - nie jest łatwo wyznaczać nowy korytarz, gdyż będzie on inregerował 
> w
> prawa nabyte właścicieli nieruchomości przez które będzie przebiegał nowy
> korytarz. Przykładem służy tu sprawa Wschodniej Obwodnicy Warszawy (WOW).
> Decyzją ministra J. Szyszko chciano podrzucić trasę WOW z Wesołej (gdzie byłą
> planowana od lat 80.) do Sulejówka, gdzie nikt nigdy o trasie nie słyszał -
> próbą puszczenia WOW w nowym korytarzu (notabene niefunkcjonalizowany ruchowo)
> nie powiodła się m.in. poprzez naruszenie praw nabytych.
> 7. Czemu TKM jest inwestycją chybioną? Argumenty, wyliczenia, analizy! Czy ktoś
> jest tu łaska podjąć konstruktywną odpowiedź. To, że jest TKM jest planowana od
> lat 60. to jest akurat argument za jej budową.
> 8. TKM nie zniszczy parku - oto dowód (fragment studium technicznego TKM z
> 1994): user.siskom.superhost.pl./LukaszO/StudiumTKM1994BPRW%20(frag).pdf
> 
> Jak tylko będzie możliwość to całe te studium zamieszczone będzie na stronie SI
> SKOM.
> 
> 9. Park w okolicy studni wody oligoceńskiej nie jest pod ochroną.
> 10. Deecann napisał: "Czy macie jakies propozycje alternatywnej
> trasy, alternatywne polozenie i przebieg ? Bo nie znalazlem nigdzie tutaj na
> forum ale moze pominalem." Ja powiem, że też na to czekam.
> 
> 11. Fush napisał: "Tak się jednak składa, że w ciągu ostatnich kilkunastu
> miesięcy władze miasta wprowadziły samorzutnie poprawki do jej przebiegu. Ale w
> sumie nie jest to istotne, ponieważ tak czy inaczej uważam tą inwestycję za
> chybioną - z wielu różnych względów."
> Fush, napisz gdzie jest dokument mówiący o zmianie przebiegu TKM? Obecnie jest
> jeden przebieg. Brzozowa jest hipotezą a nie oficjalnym wariantem.
> Czemu jest chybiona? Bo tak twierdzisz?
> 12. Piszesz Fush tu o chamstwie i cwaniactwu. Wynika ona z zatorów na drodze.
> Drogi klas wyższych tj. GP charakteryzują się ograniczoną dostępnością, a przez
> to nie tworzą się zatory i nie ma potrzeby się wpychania.
> Skoro wg badań TNS OBOP wzrasta liczba aut, to zatem wzrasta nasilenie ruchu, a
> więc potrzeba budować drogi nowe

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się