• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

humptyangel  napisał: 

> Fush, nie musisz mi odpowiadać, bo i tak nie masz argumentów. Ciągle wyciągasz
> te same, a ja je tak samo odpieram. Nie odpowiadasz ani na moje zapytania (z
> czym się pogodziłem) ani też na pytania innych użytkowników. W przeciwieństwie
> do Ciebie opieram się się na istniejących dokumentach i analizach, po które sam
> chodziłem. Prezentuje je, wstawiam argumentacje. Na poprzedniej dyskusji
> odnosiłem się do każdego twojego argumentu. Ciebie stać tylko na: "Tobą
> dyskutować nie zamierzam." Spoko. Ale odpowiedź deecann'owi na jego pytania:
> 
> deecann napisał:
> 
> "Czy macie jakies propozycje alternatywnej trasy, alternatywne polozenie i
> przebieg ? Bo nie znalazlem nigdzie tutaj na
> forum ale moze pominalem."
> 
> Tylko nie pisz tutaj ludziom na forum (bo mi tego nie wmówisz), że A2 przejmie
> ruch. Tj. pisałem wcześniej, 90% na Al. Jerozolimskich to ruch do centrum wg.
> "Analiza wariantu "0" tzn. zaniechania budowy Obwodnicy Ekspresowe" (jest na
> stronie SISKOM). Zatem podróż autostradą w relacja lokalnych nie będzie zatem
> preferowana przez kierowców, gdyż omija ona cel ich podróży.
> 
> Tak samo nie pisz, że można al. WP wpuścić w tunel. Bądź realistą. W środku
> miasta powstanie dziura, gdyż nie będzie można zamknąć poziomu -1, ze względu n
> a
> fakt, że al. WP przenosi dziś ruch wewnątrz pruszkowski, czyli należy zostawić
> powiązania z ulicami poprzecznymi. A zatem ruch na górze (poziom 0) będzie nada
> l
> duży we względu na istnienie jezdni zbierająco-rozprowadzających. Więcej, Al. W
> P
> ulegnie poszerzeniu w wyniku tunelowania, bo jeśli nawet by powstał ten układ  
> ,
> to na górze zostaje obecny przekrój 1x4, ale przed i za skrzyżowaniami wchodzą
> jezdnie wlotowe i wylotowe z tunelu, min. jednopasowe. Oznacza to wycięcie
> drzew, które chronią bloki w centrum miasta, zbliżenie jezdni do okien.
> co do parku - przeczytajcie fragment studium technicznego TKM z 1994 (by BPRW) 
> -
> user.siskom.superhost.pl./LukaszO/StudiumTKM1994BPRW%20(frag).pdf
> Chodzi mi tu przede wszystkim o ost. akapit na 2. stronie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się