• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

humptyangel  napisał: 

> z.bednarek napisał: 
> 
> > wiec to ma byc trasa z wlotem przed pruszkowem i wylotem za
> > pruszkowem, czyli my mieszkancy na tym nie skorzystamy, w tym sensie
> > ze nie ebdziemy mieli do niej dostepu. oczywiscie uwzgledniam plus,
> > ze mniej aut bedzie smrodzilo miasto bo smigna trasa, ale wolalbym
> > korzystac z czegos co mnie osobiscie sporo kosztuje, bo kazdy z nas
> > sporo za to zaplaci.
> 
> Z.Bednarku, termin ograniczona dostępność w przypadku dróg klas wyższych oznacz
> a
> brak bezpośrednich wjazdów z posesji, organiczną liczbę skrzyżowań sterownych
> sygnalizacją świetlną na koszt skrzyżowań z wyspami centralnymi, które lepiej
> przenoszą relacje lewoskrętne. Nie chodzi tu o robienie tylko dwóch wlotów, tj.
> napisałeś wyżej. Studium BPRW z 1994 dla TKM przewidywało skrzyżowania z
> Brzozową, Komorowską, Lipową, Wołowskiego, Kraszewskiego, Torfową. Ja uważam, ż
> e
> lepiej było by jeszcze ograniczyć liczbę tych skrzyżowań:
> 1) Brzozowa i Komorowska - pełne relacje skrętne - zapewnia dostęp z Os. Prusa,
> Staszica, Nowej Wsi.
> 2) Lipowa - pełne relacje skrętne - zapewnia dostęp z Komorowa i rejonów miedzy
> Żwirową i Brzozową
> 3) Wołowskiego - dostęp z centrum miasta poprzez Lipową do skrzyżowania z al. A
> K
> 4) Torfowa - tylko prawoskrętne, ale faktycznie poprzez przejście ul.
> Nadrzecznej pod mostem - estakadą zapewni to istnienie wszystkich relacji
> skrętnych, a przez to obsłuży to rejon Tworek.
> 
> Usunąłem skrzyżowania z:
> 1) Kraszewskiego - ze względu na deptak i chęć UM do tunelowania TKM w tym rejo
> nie
> 
> Tj. pisałem wcześniej, TKM zapewni powiązanie Os. Prusa z Malichami Tworkami z
> wyłączeniem przejeżdżania przez zapchane centrum miasta.
> Dodam, że Program Ochrony Środowiska dla Woj. Mazowieckiego zaleca budowanie
> dróg klas wyższysch, gdyż przy prędkościach wyższych (70-110km/h) jest spalane
> mniej paliwa a przez to spada emisja spalin. a więc TKM wpłynie na spadek
> zanieczyszczenia w Pruszkowie - bo na al. WP i w centrum ruch stanie się
> płynniejszy, bo TKM pojadą osoby przejeżdżające przez Pruszków lub omijające
> centrum miasta, a sama TKM nie będzie stała w korkach.
> 
> 16pola, nie przerabiaj moich słów, nie powiedziałem, że ludzie z wydziału
> środowiska to ekooszłomy. 
> 
> Napisałem tak:
> Jak na dyskusji forum Os. Prusa poprosiłeś mnie o linki do
> dokumentów o które się opieram, tak samo jak poproszę Was, przeciwników TKM o
> to. Publikacje, fachowca, nie ekooszołoma o tym, że drogi plaowane przez 40 lat
> tracą swoje utrzymanie w obecnych realiach.
> 
> ZTCW nikt z UM nie popełnił publikacji na powyższy temat.
> 
> Fush, nie prowadzimy tu dyskusji prywatnej, którą Ty kończysz, wstajesz od
> stolika i papa, ale dyskusje bądź co bądź publiczną. Stawiasz argumenty, jesteś
> przeciw pewnemu projektowi. Proszę o podanie dowodów na swoje tezy. Nie żądam
> wiele przecież. I nie pisz po raz kolejny, że nie nadaję się do dyskusji. To
> raczej świadczy o tym, że twoje argumenty są słabe. Gdybyś był pewny tego co
> piszesz, byś mi tu na forum przedstawił, iż tyle lat żyję w błędzie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się