• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

humptyangel  napisał: 

> z.bednarek napisał:
> 
> > - czy budowa TKM jest powiazana z modernizacja alei jerozolimskich??
> > od razu pisze, ze jezeli to sa dwa osobne tematy i moze sie tak
> > zdazyc ze, najpierw TKM a potem aleje to sie kupy nie trzyma, bo TKM
> > bedzie stalo, gdyz nie bedzie gdzie z niej uciec.
> 
> W RPO (Regionalny Programie Operacyjnym) dla Mazowsza na lata 2007-2012 są
> zapisane pieniądze na modernizacje DW 719 na odcinku Warszawa - Pruszków (Al.
> Jerozolimskie) do klasy GP, 2x3 i na odcinku Pruszków-Grodzisk Maz. z obejściem
> od południa tych miejscowości, też klasa GP, 2x2. W Milanówku ludzie burzą się
> podobnie jak teraz w Pruszkowie, ale MZDW i marszałek nie dali za wygraną i nie
> ugięli się pod presją.
> Jak widzisz, z.bednarku, na obu wlotach do Pruszkowa powstaną drogi klasy GP,
> zaś przejście przez Pruszków będzie nadal drogą klasy niższej, bo G. Czyli,
> oznacza to, iż w Pruszkowie trzeba będzie wyhamować i trochę postać.
> 
> > - czy oszacowane sa szkody jakie zostana wyrzadzone w parku
> > potulickim, rozumiem ze czesc zostanie bezpowrotnie zdewastowana,
> > ale pytanie: jaka czesc??
> 
> Studium z 1994 przewidywało jak najdłuższy wiadukt. Jego budowa wiązałaby się z
> wyminą gruntu pod przęsłami estakady, ze względu na wysoki poziom wód
> gruntowych. Budowa TKM nie oznaczałaby regulacji Utraty.
> Budowa TKM na pewno wyłączyła by cześć parku z użytkowania, ale nie oznaczyłaby
> jego dewastacji. Teraz znamy tylko przebieg korytarza i możliwe rozwiązanie
> techniczne. Aby zmniejszyć oddziaływanie na park wiadukt mozna przykryć tubą -
> czyli połtunelem tj. te siskom.waw.pl/projekty/s8/ekrany-poltunelowe.png
> 
> te wyżej są dla przekroju 2x4, więc dla przekroju 2x2 koszt byłby mniejszy.
> Tunel choć jest mniej inwazyjną metodą urbanistycznie, to jednak spowoduje on
> obniżenie wód gruntownych i konieczność regulacji Utraty.
> Wiadukt przy odpowiednim zabezpieczeniu i aranżacji np. obsadzenie drzewami nie
> spowoduje dewastacji parku. Ale o takie rzeczy wnioskuje się dopiero na etapie
> procedury środowiskowej.
> 
> Tunel UM chce zbudować na odcinku Wołowskiego - Park. W innych częściach
> przewiduję ja prędzej zagłębienie TKM (wykop otwarty lub otoczenie jest wałem
> ziemnym. W przypadku osiedla lipowa ostoja linie rozgraniczające trasy idą
> blisko działki osiedla.
> 
> Deweloper wprost nie informował mieszkańców (przyszłych), przynajmniej mnie (ja
> tam mieszkać nie będę). Dzwoniłem od Kastel by ich sprawdzić - nic mi o trasie
> nie powiedzieli. Dopiero, na stwierdzenie, że podobno słyszałem o TKM
> powiedzieli mi, że będzie to lokalna droga. zirytowali się, kiedy powiedziałem,
> że to ma być droga GP i jest zapisana w PZP Mazowsza. Powiedzieli, że skoro nie
> jestem zainteresowany kupnem mieszkania to się rozłączyli. Koniec.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się