• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

leo48  napisał: 

> Nieprawda ! Przejrzałem stronę SISKOM, bo faktycznie o nią chodzi i 
> tam deklarowane są znacznie szerzej ujęte społeczne aspekty 
> działalności organizacji. Tu zostaje ona sprowadzona wyłącznie do 
> techniczno-prawnej. Zapobieganie konfliktom społecznym jest znacznie 
> tańsze a przede wszystkim skuteczniejsze niż ich późniejsze 
> wygaszanie a to już wręcz truizm.
> 
> Wracając zaś do wczorajszej audycji, na którą się powoływałem, to 
> nie zaznaczyłem, że wynikało z niej, iż naruszenie norm unijnych 
> będzie skutkowało nie tylko cofnięciem środków z UE, lecz także 
> państwowych dotacji krajowych.
> 
> Nerwowe przyśpieszenie w sprawie TKM ma jak sądzę jakiś związek z 
> terminami, które warunkują uruchomienie lub przepadek jakichś 
> pieniędzy. I tu jestem zdania, że właśnie z braku wariantowania jest 
> forsowany na siłę ten jedyny omszały projekt. A że tak właśnie jest, 
> zdawałby się wskazywać fakt że wyjaśniając bliżej ogólne zasady 
> wariantowania, nie podajesz czy istnieją alternatywne rozwiązania 
> dla TKM, poza wcześniejszym mglistym rozważaniem możliwości 
> tunelowania części trasy. Wersję obawy przed utratą środków zdaje 
> się potwierdzać sąsiedni wątek, gdzie mowa o pieniądzach na A2 oraz 
> ostatnie doniesienia prasowe o poślizgu przy budowie autostrad 
> spowodowanym koniecznością dostosowania się do reguł unijnych pod 
> rygorem zwrotu środków europejskich i krajowych.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się