• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

humptyangel  napisał: 

> leo48 napisał:
> 
> > Nieprawda ! Przejrzałem stronę SISKOM, bo faktycznie o nią chodzi i
> > tam deklarowane są znacznie szerzej ujęte społeczne aspekty
> > działalności organizacji. Tu zostaje ona sprowadzona wyłącznie do
> > techniczno-prawnej. Zapobieganie konfliktom społecznym jest znacznie
> > tańsze a przede wszystkim skuteczniejsze niż ich późniejsze
> > wygaszanie a to już wręcz truizm.
> 
> Dobrze, że wiesz więcej niż ja o organizacji której jestem członkiem. Powiedź
> jak tu zapowiedz konfliktowi? O ile to można nazwać konfliktem. Masz
> rozwiązanie? Nie budować może?
> Ogólnie rzecz biorąc problemy z drogami wynikają z braku dostatecznej informacj
> i
> o nich. Czy poza moim postami możesz znaleźć w sieci coś więcej o TKM? Nie.
> zapobieganie w tym przypadku polega na informowaniu ludzi, gdzie co jest
> planowane. SISKOM to robi, tylko w 28 osób ciężko jest ogarnąć całą aglomeracje
> .
> SISKOM ma swój pogląd na tę sprawę - budujemy bez dyskusji. Nie można mieć do
> nas pretensji o to, że nikt nic nie wiem o TKM.
> Zaznaczam, że cała strona i inne aspekty działalność są oparte na wolnym czasie
> i środkach członków. Od nikogo kasy nie bierzemy.
> 
> > Wracając zaś do wczorajszej audycji, na którą się powoływałem, to
> > nie zaznaczyłem, że wynikało z niej, iż naruszenie norm unijnych
> > będzie skutkowało nie tylko cofnięciem środków z UE, lecz także
> > państwowych dotacji krajowych.
> 
> Wracając - gdybyś śledził uważnie temat to byś wiedział, że burzę wywołał
> artykuł z "Rz", zaś jego treść i informacje o możliwości cofnnięcia środków
> zdementowało MRR, które jest odpowiedzialne za rozdysponowanie środków unijnych
> .
> 
> > Nerwowe przyśpieszenie w sprawie TKM ma jak sądzę jakiś związek z
> > terminami, które warunkują uruchomienie lub przepadek jakichś
> > pieniędzy.
> 
> Znów nie masz wiedzy, gdyż TKM nie jest objęta żadnym finansowaniem. Nerwowość
> jest wynikiem zaniedbań w jej kwestii i niezbędnością tego układu
> komunikacyjnego, który powinien być gotowy na wczoraj. Dla mnie to jest kwestia
> bezdyskusyjna.
> 
> I tu jestem zdania, że właśnie z braku wariantowania jest
> > forsowany na siłę ten jedyny omszały projekt. A że tak właśnie jest,
> > zdawałby się wskazywać fakt że wyjaśniając bliżej ogólne zasady
> > wariantowania, nie podajesz czy istnieją alternatywne rozwiązania
> > dla TKM, poza wcześniejszym mglistym rozważaniem możliwości
> > tunelowania części trasy.
> 
> Wskaż mi alternatywny wariant dla TKM - równorzędny lub lepszy pod względem
> ruchowym. Nie spotkałem się do tej pory z alternatywnym przebiegiem TKM.
> Jak pisałem wcześniej wariantowanie nie polega na tworzeniu kilku korytarzy, al
> e
> również na analizowaniu różnych rozwiązań wysokościowych i technicznych w ciągu
> jednego korytarza.
> Po raz kolejny napiszę, rozwiązanie techniczne i wysokościowe ustala się na
> procesie uzyskiwania decyzji środowiskowej.Teraz trzeba podjąć męską decyzje -
> budujemy TKM w klasie GP. dzięki temu trasa będzie miała większe uzasadnienie
> dla tunelowania. Jak powstanie ulica klasy Z to w założeniu nie będzie ona
> przenosić dużego ruchu i będzie mogła iść na powierzchni cały czas.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się