• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: konsultantka  napisał(a): 

> My uciekłyśmy w ostatniej chwili...ostatniego dnia szkolenia kiedy 
> okazało się, że zarobki są zależne od twoich sprzedaży...np jeżeli 
> do godziny 12tej każdego dnia nie masz żadnej sprzedaży, to każą Ci 
> się wylogować i idziesz do domu, bo za kolejne godziny i tak kasy 
> nie dostaniesz.Więc zarobki marniutkie. Obawiałyśmy się, że różnie 
> to zarobkami będzie, bo nie zawsze trafiają się Ci dobrzy klienci, 
> który w rannych godzinach zechcą coś kupować. Ogólnie każda praca w 
> call center jest specyficzna i trzeba mieć do niej odpowiednie 
> predyspozycje. Ale atmosfera na szkoleniach była w porządku, do 
> prowadzących nie mam zastrzeżeń.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się