Forum Kuchnia Wino
ZMIEŃ
    • (gość portalu) Zaloguj się
    • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

    • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

    Odpowiadasz na:

    cerretalto  napisał: 
    
    > W USA przed rokiem nastąpił legislacyjny przełom w kwestii sprzedaży 
    > bezpośredniej alkoholi do klienta. Każde początki są trudne. Pewnie część 
    > ograniczeń wynika z tego, że istnieje tam ustabilizowany, dobrze funkcjonujący 
    > (i pewnie dobrze lobbujący) trzystopniowy system dystrybucji (importer, 
    > dystrybutor stanowy, detalista), który potrafi dobrze wykorzystać swoją pozycję
    >  
    > oraz silne tradycje dotyczące ograniczeń w sprzedaży alkoholu (np. zakaz 
    > sprzedaży alkoholu ludziom poniżej lat 21). Sprzedaż internetowa ma wspomóc 
    > mniejszych producentów, którym trudno się przebić do wielkich sieci 
    > dystrybucyjnych i być uzupełnieniem sieci sprzedaży raczej pod kątem miłośników
    >  
    > win niż służyć do wysyłania palet bełtów do młodych ludzi. A w tle są dobre 
    > ceny win i bogactwo oferty czyli pracują nad poprawą dobrego a nie kiepskiego. 
    >  
    > A Brytyjczycy zdaje się mogą od dawna sprowadzać wina skąd chcą i jak chcą o 
    > ile sprzedawca (lub kupujący) zapłaci VAT (17.5%) oraz dość wysoką akcyzę 
    > (chyba 1.5 funta za butelkę).
    > 
    > Oczywiscie nie jest błędem umiejętne korzystanie z doświadczeń innych. Błędem 
    > jest natomiast niedocenianie doświadczeń innych. Ale jak ktoś bogaty to go 
    > oczywiście stać na liczne i kosztowne eksperymenty...
    

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się