Forum Kuchnia Wino
ZMIEŃ
    • (gość portalu) Zaloguj się
    • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

    • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

    Odpowiadasz na:

    giorgio_primo  napisał: 
    
    > rurale  napisał: 
    > 
    > > Wszystko prawda. Tyle, że tam przeciętny konsument jest nieco bardziej 
    > > wyedukowany, a u nas nieco mniej.
    > 
    > Mam silne wrażenie, że niedoceniasz naszych konsumentów. Polacy wogóle mają 
    > tendencję do widzenia siebie w ciemnych barwach. Nie masz chyba świadomości co 
    > potrafi niemieckim, amerykańskim czy japońskim turystom wcisnąć z ciężkie 
    > pieniądze sprytny włoski sprzedawca. Wierz mi, że na razie żaden znany mi w 
    > Polsce detalista nie jest w stanie im dorównać. Dzieje się tak z przyczyny 
    > dosyć prostej: zakupy wakacyjne to operacja "upchnij i zapomnij" - szansa 
    > powrotu tych samych osób przywiezionych autokarem przez pilota wycieczki, który
    >  
    > dostaje "działkę" od detalisty lub winnicy do której ich przywiózł są znikome. 
    > W Polsce sklep musi bazować na lokalnych klientach i coś podobnego ma niezwykle
    >  
    > krótkie perspektywy ekonomiczne. Negatywna opinia rozchodzi się jakieś 7 razy 
    > skuteczniej niż pozytywna.
    > 
    > > Zdaje sobię sprawę ze złożoności tego 
    > > problemu, ale pewnie wielu sprzedawców w Polsce również i bezwzględnie 
    > > wykorzystuje ten potencjał niewiedzy.
    > 
    > Jestem przekonany, że nie bardziej niż w innych krajach. Odnoszę wręcz 
    > wrażenie, że środowisko pasjonatów wina w Polsce zaczyna być znacznie bardziej 
    > wymagające i mniej podatne na takie próby "wykorzystywania".
    > 
    > 
    > 
    

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się