Forum Kuchnia Wino
ZMIEŃ
    • (gość portalu) Zaloguj się
    • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

    • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

    Odpowiadasz na:

    Gość portalu: docg  napisał(a): 
    
    > niby racja, co piszesz, ale porównanie z marchewką jest nieuprawnione. Ile 
    > kosztuje marchewka wie każdy, kto jej używa; pomyśl, ilu jest takich klientów, 
    > którzy się orientują w cenach większej ilości win i potrafią porównać, który 
    > sklep jest droższy, a który tańszy... a jeśli już ktoś się orientuje, a przy 
    > tym sam nie ma winnego biznesu ani nie jest w inny sposób związany z branżą w 
    > związku z czym musi wino kupować za własne pieniądze po cenie detalicznej, to 
    > jeszcze może być tak, że mu za bardzo nie zależy na różnicy 1 - 2 euro na 
    > butelce i nie chce mu się jeździć i szukać gdzie indziej. Z drugiej strony, 
    > winni hobbyści nie stanowią istotnej grupy klientów dla sklepów winiarskich, 
    > dlatego, że jest ich mało, i są to klienci trudni - wybredni i gadatliwi. 
    > Dlatego sklep nie może być nastawiony na obsługę hobbystów, ale na przeciętnego
    >  
    > klienta - takiego, który jest gotów wydać 50 zł na butelkę wina, grzecznie 
    > wysłucha krótkiego przemówienia o nasłonecznionych stokach Piemontu i weźmie 
    > to, co mu dadzą. I nie przypuszczam, by ktokolwiek w Polsce obawiał się 
    > konkurencji ze strony zagranicznych sklepów internetowych, bo ilość ich 
    > potencjalnych klientów jest niewielka i są to często ludzie, którzy i tak 
    > większość zakupów robią za granicą. 
    > pozdrawiam
    

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się