• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Mar  napisał(a): 

> "Cóż niektórzy mogą się poczuć urażeni, ale dlaczego tylko klienci mogą 
> narzekac na sprzedawców."
> 
> Uważam że - jesli tego nie rozumiesz - powinieneś zmienić zawód...
> 
> Prowadzenie tego wątku (publiczne) jest sprzeczne z zasadami jakimi powinien 
> się kierować sprzedawca. 
> 
> Nie mówiąc już że widzę tu wiele tekstów które NIE POWINNY was smieszyć. Jeśli 
> przychodzi rodzinka - jak tu ktoś przytaczał - i mówi "chcielibysmy pojechać 
> nad ciepłe morze, wszystko jedno gdzie" to jest gratka,  a nie powód do śmiechu
> .
> 
> Ja przez dwa miesiące pisałem do różnych biur podając zakres terminów, 
> interesujące mnie kraje, liczbę osób, rodzaj zakwaterowania, moje wymagania co 
> do wyposażenia i animacji i przedział cenowy - i co ? 
> Czy było tak że agenci byli zachwyceni tym że tak dokładnie wiem czego chcę ?
> Figa.
> Dostawałem albo oferty nie przystające do podanych warunków, albo co 
> gorsza "standardowe" tasiemcowe wykazy, albo to co akurat agent miał pod ręką 
> (bez oglądania się na dane jakie podałem). Całkiem sporo biur nie odpisało w 
> ogóle albo odpowiedziało na zasadzie "wejdź se na stronę i szukaj".
> 
> Jednym słowem amatorszczyzna. 
> Jeśli do tego dodać iż praktycznie nie ma żadnych bliższych informacji o 
> hotelach (prócz sloganow) i umowy sporządzane są tak że "biuro za nic nie 
> odpowiada" a "ubezpieczenie od kosztów rezygnacji" od niczego nie ubezpiecza, 
> to obraz będzie niemal pełny.
> 
> Miałem szczęście że w końcu trafiłem na porządną panią w porządnym biurze (nie 
> napiszę w którym, gdyż nie chcę byc posądzany o kryptoreklamę, choć własciwie 
> powinienem bo na tym załosnym tle wyróżniała się jaskrawo).
> Ale żeby do kupienia oferty było potrzebne szczęście ?!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się