• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Denis  napisał(a): 

> pocek1 napisał: 
> 
> > droga bea
> > Ale ja nie mówie, że jestem w stosunku do takich klientów opryskliwy, 
> > niegrzeczny. Tylko wkoło słyszy sie że pan/pani w biurze jest taka-śmaka.
>  
> Tylko
> > 
> > jest taka stara zasada: że jeśli się od kogoś wymaga to od siebie tez się
>  
> > powinno. 
> 
> 
> Acha. Czyli jak stuka Ci coś w samochodzie i jedziesz do mechanika, to sam od 
> razu powinienieś wiedzieć co Ci stuka, tak?
> Ja uważam, że nie. Klient w biurze podróży nie musi być kompetentny. Może sobie
>  
> myśleć, że Egipt jest na południu Europy. Ma pieniądze, płaci za wyjazd, może 
> oczekiwać dobrego serwisu. Konstytucja nie wymaga od klientów biur podróży 
> znajomości geografii, choćby w stopniu podstawowym. Tak samo jak ode mnie czy 
> od Ciebie nie wymaga znajomości budowy samochodu.  

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się