• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: majdi  napisał(a): 

> Czytając to wszystko co tu można znaleźć nasówa sie jeden wniosek!!Co byscie 
> (pracownicy biur podróży) nie napisali i tak bedziecie - a w zasadzioe 
> bedziemy - tą gorszą stroną...
> Ostatnio otrzymałam reklamacje w której klient pisze, że skoro kupił hote 5* 
> tzn. że jest VIP!!Sorki....nie każdy kogo stać na taki hotel bo zbierał ileś 
> czasu to VIP!!Ja rozumiem,ze od takiego standardu oczkuje sie określonej 
> jakości usług, ale nie porównujmy sioę od razu do VIPów!To chyba dwie różne 
> rzeczy prawda??
> Poza tym niejednokrotnie mozna spotkac informacje o basenach nie w tym miejscu 
> (bo jakby pracownik biura miał możliwość przeniesienia go!). Jadąc do Egiptu 
> czy południowej Tunezji ludzie dziwia się że tam tejsze kobiety kąpia sie w 
> całym przyodzieniu, że za dużo tam "brudasów"...Rozumiem, naprawde rozumiem 
> zarzuty wobec oszczędnych powiedzmy odpowiedzi jakie mozna uzyskać od 
> pracownika biura podróży....Ale na Boga  jadąć gdzieś człowiek powinien być 
> chyba zorientowany że to inna kultura, że mają na ogół inną karnacje...!!!
> Ciężko tez mieć cierpliwość do klienta który dzwoni do Ciebie co 10 min , pyta 
> wciaz o to samo tylko w innej kolejnosci zadaje pytania,wyciąga błędne wnioski 
> z wypowiedzi znajomych  - Ty go poprawiasz, po czym przychodzi do Ciebie po 10 
> rozmowach telefonicznych i mówi Ci że powiedziałes to co On usłyszał od 
> znajomych....Z całym szacunkiem ale krzywa wkurwienia wzrasta dość mocno...
> Proponuje wobec tego żeby uniknac wszelkich nieporozumień wchodząc do biura 
> podróży być zorintowanym czy hotel ma byc przy plazy, ile gwiazdek...itd.
> Sadzę, że nawet klient który wchodząc do biura podrózy powie, że może być 
> Egipt, moze byc maroko, ważne żeby hotel miał 4* wyzywienie 2xdziennie i przy 
> plaży...stosunkowo blisko centrum  -wiecie - sprecyzuje najbardziej jak potrafi
>  
> to o co mu chodzi nie bedzie tych nieporozumień.Skargi klientów dzwoniacych z 
> zagranicy którzy mówia że maja szwedzki stół a nie bufet są żenujace!! 
> Kupując ofertę LAST MINUTE bo najtańsza liczmy sie również z tym, że jest to 
> oferta z ostatniej chwili i nie wymagajmy czerwonych dywanów.
> UWAGA DO KLINTÓW!!Nie porównujcie kwoty jaka Wy wydaliście na pobyt z ceną 
> klientów którzy wykupili te sama oferte na dwa dni przed wyloten jak biuru 
> zostało kupe miejsc i obnizyli o 40% cene...to fart jaki czasem sie zdaża....

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się