• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

sebab16  napisał(a): 

> Ja mogę powiedzieć od siebie tyle, że biuro Rainbow Tours w sytuacji kryzysowej
>  na wakacjach nie udzieliło nam żadnego wsparcia. Chodziło o zatrucie dziecka w
>  hotelu. Teraz po czasie mogę śmiało powiedzieć, że była to sytuacja zagrażając
> a życiu i gdyby nie nasza zdecydowana reakcja to wszystko mogło się skończyć tr
> agicznie. Biuro i jego rezydencji mają absolutnie gdzieś los turystów, chodzi t
> ylko żeby zarobić, rezydenci zajmują się sprzedażą wycieczek fakultatywnych po 
> zawyżonych cenach i na tym ich rola się kończy.
> Wracając do sprawy w Egipcie, to uważam że rolą biura było zainteresowanie się 
> problemem i udzielenie pomocy potrzebującej osobie- tym bardziej że były jasne 
> sygnały, że coś jest nie tak- ale z pomocy turystom kasy nie ma, więc Rainbow m
> iało to gdzieś- to w ich stylu.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się