• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: misiek  napisał(a): 

> Z usług TUI korzystaliśmy drugi raz. Niestety tegoroczny wyjazd oceniamy bardzo
>  negatywnie. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Nie polecamy! Wybraliśmy wczasy na 
> Gran Canarii z dogodnymi godzinami lotów - wylot około 8.00 a powrót około 15.0
> 0. Tydzień przed imprezą okazało się, że wylot na GC będzie o 20.40 (potem dosz
> ła jeszcze godzina opóźnienia) a wylot z GC do Polski o 2.10 (lądowanie w Warsz
> awie o 8.30). Wczasy, które miały trwać 7 dni zostały skrócone do 6 dni!!! Poby
> t rozpoczęliśmy o 4:30 w nocy. W dniu powrotu należało opuścić pokój do 12:00 c
> hociaż transfer na lotnisko był dopiero o 23:45 - perspektywa 12 godzin tułaczk
> i na upale bez posiłków, napojów, możliwości odpoczynku, umycia, przebrania się
> . Pani rezydentka wykazała się totalną niewiedzą i brakiem profesjonalizmu. Poj
> awiła się w hotelu wyłącznie w celu sprzedaży wycieczek. Nie podała numeru tele
> fonu do siebie. Na pytanie o utraconą dobę i przysługujące za ten czas świadcze
> nia odpowiedziała, że: "Nic się nie da zrobić", "Proszę dzwonić do biura, które
>  sprzedawało wam wycieczkę", "Proszę poinformować biuro sprzedaży, żeby inni kl
> ienci wiedzieli, że jest taka sytuacja", "Trzeba było wykupić hotel sieci Riu b
> o tam można korzystać ze wszystkich świadczeń do pory wyjazdu", "Możecie wynają
> ć na ten czas pokój za dopłatą ale jest to mało prawdopodobne, bo mamy teraz 'h
> igh season' ". Na szczęście był to hotel o wysokim standardzie, więc pozwolono 
> nam korzystać z oferty all inclusive.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się