• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

agnieszk4  napisała: 

> wyobraź sobie że większość pracowników biur podróży (przynajmniej tych dobrych)
>  
> zna przynajmniej jeden obcy język. U nas w pracy możesz chodzić na dwa za które
>  
> płaci firma.
> 
> a jak zauważyłaś napisałam że sytuacja dotyczyła korporacji czyli osób które 
> angielskim posługują się na codzień
> 
> pozdrawiam
> 
> 
> 
> Gość portalu: Magda  napisał(a): 
> 
> > Chodzi po prostu o zakwaterowanie w pokoju - warto spytać o której jest
> > godzinie, bo może okazać się, że po męczącej podróży z lotniska będzie si
> ę
> > jeszcze kilka godzin czekać na pokój, za to obniża to cenę, bo o jedną do
> bę
> > hotelową mniej...
> > Też nie rozumiem, dlaczego pracowników tak śmieszy nieznajomość angielski
> ego
> > wśród klientów, szczególnie, że sami najczęściej znają głównie turystyczn
> y 
> slan
> > g
> > i niewiele poza tym.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się