• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

beta562  napisała: 

> Byłam 2 razy z Eximem i powiem tak:
> pierwszy raz w Egipcie- na lotnisku zamienili mi hotel, oczywiście 
> wyciągnęłam z recepcji liste gopści na której była moja rodzinka bo 
> rezydent Arab nie chciał mi podpisac reklamacji!napisałam pismo do 
> Wojewody Mazowieckiego (organ wydający pozwolenia) i dostałam z 
> Eximu rekompensatę za szkody bo hotel wg katalogu Eximu był 4* a ja 
> płaciłam za 5*.Wg kat egipskiej miał 5 * ale do reklamacji wazny 
> jest katalog!
> drugi raz byłam w Tunezji - wprawdzie w pięknym hotelu 5* w Mahdia 
> Palace ale przy próbie zamiany pokoju na lepszy okazało się że 
> dla "klientów Eximu" pokoje są w...przyziemiu!!!tłumaczono nam że 
> trzeba było w Polsce kupić lepszą wersje pokoju !!???ale niby jak??w 
> katalogu nie ma możliwości wybrania lepszej czy gorszej w danym 
> hotelu. ostatecznie dopłaciliśmy sporą sumkę, nie tak jak w Egipcie 
> w paszport 10$, ale miałam to co powinnam mieć zapewnione przez Exim!
> Wtedy dotarło do mnie że turyści z Eximu to turyści gorszej 
> kategorii!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się