• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

mike-great  napisał: 

> Kto z was składał skargę i odniósł jakiś pozytywny skutek?
> Myślisz że mnie interesuje 100zł, lub nawet 500zł od Eximu? Na forsie mi nie za
> leży, ale żeby chociaż przeprosili za ten syf w Hiltonie! i przynajmniej zamydl
> ili oczy, że w przyszłości coś poprawią (pytanie do tych co są teraz w Sharm w 
> Hilton Dreams - wisi już tablica informacyjna Exim Tours?). Nie - Exim woli mów
> ić ustami swojej rezydentki powiedzieć: " Jak Państwo chcą mieć prawdziwe All I
> nclusive, to trzeba wybierać hotel nie sieciowy". Czyli co? Wykasować Hilton Dr
> eams z potencjalnych miejsc do wyjazdu z Eximem? No poprostu żenada. A ten syf 
> na stołówce (naprawdę brudne obrusy, siedzenia i szkło - zlikwidowali? I ten ch
> aos i rozgardiasz w zamówieniach u kelnerów i obsłudze? I kolejki? i czekanie? 
> A remont basenu zakończyli, czy dalej rano brudno-tłuste kożuchy na wodzie są? 
> Z szlifowanej farby i jakichś tam smarów, klejów, zapraw. A czajniki, obiecywan
> e w katalogu, są w pokojach? I działają? Ech - szkoda gadać. Przecież to to ma 
> 5 gwiazdek (wprawdzie egipskiego ministerstwa turystyki, czy czegoś tam) i nazw
> ę niby renomowaną - a tu taka kapa... I wino białe już jest? (też obiecywane...
> ) Szkoda słów.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się