• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

dunia.4  napisał: 

> Wykupiłem 1 tygodniowy wyjazd do Tunezji dla dwóch osób poprzez pośrednika i dw
> a
> dni przed wylotem informowałem się w nim czy nie ma jakiś zmian podając datę
> wylotu. Pośrednik skontaktował sie z Eximtours i po 15 minutach odzwonił , że
> owszem zmieniły się godziny odlotu i powrotu ale nie data. Dzień przed wylotem
> który miał być 1 maja zadzwoniła przedstawicielka tegoż nieudacznego biura tj.
> Eximu z wiadomością że samolot odlatuje za 0.5 godz. Oczywiście nigdzie już nie
> poleciałem ale Exim nie zamierza zwracać pieniędzy zwalając wszystko na
> pośrednika któremu owszem przysłał e-mail o zmianie godzin ale nie daty. Tam
> pracują albo naciągacze albo totalni debile bo w piśmie które mi przesłali pisz
> ą
> ,że przedmiotem umowy był 2 tygodniowy pobyt w Tunezji w terminie
> 01.05.08-08.05.08 / ani to dwa tygodnie / a ja wykupiłem tylko pobyt 1
> tygodniowy, oraz że do pośrednika wysłali komunikat o zmianie dnia wylotu.Tylko
> kto czyta setki różnych komunikatów a jednocześnie w tym samym piśmie
> zamieszczono E-mail przesłany i odczytany przez pośrednika w którym nie ma ani
> słowa o zmianie daty tylko o zmianie godzin oraz słowa "Zalecamy potwierdzenie
> godziny na 24 godz. przed odlotem" i ani słowa o zmianie daty. Jeszcze 3 maja
> był wylot w to samo miejsce ale biuro Exim oczywiście propozycji wylotu nie
> złożyło. Gdy będziecie się co nie daj Boże próbowali dodzwonić się do Eximu z
> reklamacją musicie nastawić sie, że telefony milkną lub są przełączanie w
> nieskończoność.Oczywiście sprawa trafi do sądu ale szanowni rodacy jeśli nie
> chcecie tracić nerwów czasu i pieniędzy bojkotujcie takie biura aby w końcu
> zbankrutowały i nie naciągały nas.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się