• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

monia-27i2  napisała: 

> Z Exim Tours pojechaliśmy do Grecji. Cały pobyt był raczej udany, ale lot na
> Rodos i z powrotem to masakra. Tak naprawdę nigdy nie wiadomo kiedy się wyleci.
> O 19 dzień przed odlotem zmieniono godzinę wylotu. Tak więc siedzieliśmy 7
> godzin na lotnisku bo było za późno, żeby znaleźć transport na lotnisko (nie
> jesteśmy z Warszawy i mieliśmy wykupione bilety na bus do Wa-wy). Lot i tak
> jeszcze bardziej się opóźnił. Winę złożono na jakiś strajk na lotnisku, ale nie
> wiem, czy to prawda. Powrót przełożono nam na wcześniejszą godzinę. Wcześniej
> przyjechał autokar i przez 2 h jeździliśmy i zbieraliśmy ludzi po hotelach.
> Zajechaliśmy na lotnisko i rezydent poinformował nas że lot nie będzie o 18 a o
> 3 w nocy. Obiecali nas przenocować w hotelu obok lotniska. Zgodziliśmy się. W
> hotelu okazało się, że dostaniemy jeden pokój na 8 osób i w dodatku z brudnymi
> ręcznikami i ogólnym syfem. łącznie na walizkach byliśmy 24 h. Wylot z Rodos i
> tak się opóźnił, wylecieliśmy po 4 rano. Na lotnisku wszyscy byli już padnięci.
> Dzieci wiszczały strasznie, bolały nas głowy, chciało się spać, byliśmy
> niewykąpani i czuliśmy się okropnie. Oczywiście złożyłam reklamację, ale
> odpowiedź z EXIM TOURS jest następująca- powinnam złożyć reklamację do linii
> lotniczych. Tylko, że ja umowę mam podpisaną z EXIM TOUR, więc myślę że to za
> ich pośrednictwem ma się odbyć. Wydaje mi się, że niczego nie osiągnę składając
> reklamację. Pragnę jednak przestrzec osoby, które wybierają się z EXIM TOURS na
> wakacje całą rodziną. To horror. Naprawdę odradzam i żałuję, że skusiłam się na
> taką ofertę. Jak się ma pieniądze na wakacje to czasami lepiej zapłacić trochę
> więcej i polecieć z porządnym biurem podróży. Jeśli chodzi o składanie
> reklamacji to nie ma to najmniejszego sensu. Regulamin jest przez to biuro
> interpretowany tylko na własną korzyść, choć nam się wydaje, że uznanie
> reklamacji powinno być oczywiste to EXIM TOUR traktuje nas jak intruzów.
> Naprawdę odradzam korzystanie z tego biura. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się