• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

a75  napisał: 

> właśnie wróciliśmy z Bodrum. Aby być obiektywnym: hotel (Yelken 
> Hotel & Spa) świetny (żarcie wręcz cudowne) ale wybierających się 
> tam przestrzegam przed częścią Club. Cały kompleks to Yelken Hotel % 
> Spa oraz Yelken Club. Pierwsza część bardzo fajna, druga pozostawia 
> wiele do życzenia. 
> Natomiast do Exim Tours mam pretensje głównie za jawne oszustwa i 
> brak informacji. Czarterowane przez nich samoloty startują jak chcą, 
> o godzinach wylotu podanych wcześniej można zapomnieć. Podróż do 
> Bodrum: planowany wylot ok. 10, wystartowaliśmy o 20.20. Tutaj 
> jeszcze zachowali się w miarę przyzwoicie, ponieważ zabrali grupę do 
> hotelu Gromada koło lotniska w Wawie, dostaliśmy obiad i pokoje. 
> Wylot z Bodrum to koszmar. Jeszcze w autokarze, nauczeni 
> doświadczeniem, pytaliśmy rezydentkę, czy wszystko będzie planowo 
> (samolot miał lecieć o 14.40). Zapewniała, że tak. Trochę podejrzeń 
> wzbudziło u nas szybkie "przepychanie" nas przez kontrolę bagażu i 
> paszportową, ale było to pod pozorem tego, że "samolot Państwa zaraz 
> odlatuje". Samolot odleciał o 21 z minutami. Rozumiem, że są 
> opóźnienia, ale rezydentka MUSIAŁA wiedzieć o tym, że samolot ten 
> nie wyleciał jeszcze z Warszawy, a wciskała kit prosto w oczy że 
> jest inaczej. Na lotnisku masakra. Hala, w której koczowaliśmy jest 
> nieduża, duszno i gorąco. Oczywiście nikt nie pozwolił nam nigdzie 
> wyjść po kontrolach. Byliśmy z dwójką dzieci, które po prostu 
> nosiło. Ale prawdziwy problem mieli Ci, którzy mieli dzieci jeszcze 
> chodzące w pampersach. Nikt nie bierze paczki pampersów w bagaż 
> podręczny, a czekaliśmy w sumie prawie 9 godzin. Horror.
> Powtarzam, spóźnienia się zdarzają, ale normalne byłoby chyba w 
> takiej sytuacji zostawienie grupy w hotelu, nawet wymeldowanej z 
> pokoi ale mającej jakieś ludzkie warunki. Nie spodziewałem się 
> takiej bezczelności, to było zwyczajnie nieludzkie wpuścić ludzi w 
> takie maliny. Bezczelność, oszustwo i tyle. Potem zrozumieliśmy, 
> dlaczego przepychano nas tak szybko przez te bramki: po pierwsze, 
> żeby mieć nas z głowy, po drugie grupa po prostu by te paniusie 
> rozszarpała. Ten incydent nie popsuje nam wrażeń z wyjazdu, dobrego 
> mniemania o hotelu i serdeczności wielu ludzi, ale Exim do 
> organizacji wyjazdów chyba nie dorósł. Mentalność komunistyczna: 
> zapłaciłeś, więc spadaj na drzewo, g... nas obchodzi, co będzie 
> dalej. Wypchnąć klienta za bramkę i niech robi co chce. My już z 
> nimi nie pojedziemy, chociaż jeszcze w tym roku planujemy Egipt. No 
> cóż, tak się traci klientów, bo gdyby wszystko było dobrze, to ten 
> Egipt też byłby z nimi. 
> P.S. Przy okazji odradzam linie Air Italy Polska, to oni latają tak 
> planowo... 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się