• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: ja  napisał: 

> Jak reagowac jak klient "jezdzi" po mnie z gory na dol i  rzuca jakimis 
> milymi slowkami mimo ze nie ma racji najmniejszej.de facto jeszcze nie 
> wyjechali a juz sa problemy bo po "jaka cholere daje im w ogole ta 
> mapke", "czy znam sie wogole na kartografii" a wogole jak to jest ze oni 
> musza do agencji pojsc a nie do apartamentu odrazu?! i w ogole jak ta data 
> jest wpisana "03.08.02-03.08.09"  co ona ma z tego rozumeic?", "kiedy on 
> wlasciwie zaczyna te wczasy" i tu powinnam wstawic ton glosu bardzo 
> podburzonego klienta
> czy jest jakis poradnik "jak sie zachowac w sytuacjach kryzysowych"?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się