• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

klaryska  napisała: 

> ja jako klient .chcialabym jasnosci w tym czego moge oczekiwac a czego nie.
> 
> Jezeli jest Pilot a w ofercie jest napisane ze przysluguje mi kawa. To 
> chcialabym wiedziec kiedy ta kawa bedzie serwowana. Nie akurat wtedy jak bede 
> stala w dlugiej kolejce do ubikacji bo akurat autobusy jezdza stadami i 
> zatrzymujac sie na tych samych przystankach wytwarzaja niepotrzebne stresy w 
> mim pecherzu. 
> Z drugiej strony nerwowa atmosfere wywoluje brak rezerwacji biletow i tutaj 
> pilot tez ma niezbyt pewnie przyjemne zadanie poprzesadzanie pasazerow. 
> Kiedys wsiadalam z mezem w polowie trasy autobusu. Bardzo chcielismy obok 
> siebie siedziec zwlaszcza w nocy kiedy mozna sie niezle nameczyc obok 
> nieznanej osoby meza zawsze mozna przesunac ;-).I udalo nam sie bo ktos 
> zyczliwy sie przesiadl. 
> Podsumowujac chyba czasem biuro sprzedajace bilety wprowadza w blad klientow a 
> pilot musi za to odpowiadac. 
> Z drugiej strony ja tez wolalalabym pojsc do cywilizowanej toalety na stacji 
> benzynowej niz w las, lub do slawojki  na parkingu lesnym.
>  Postoje autobusu tez powinny byc  z gory podane. Np. jezdzac na poludnie 
> Francji nie wiedzialam ,ze bede mogla napic sie prawdziwego wloskiego 
> Cappucino  bardzo zalowalam ze wczesniej nie wiedzalam o tym postoju , 
> wzielabym ze soba gotowke.  -teraz jest Euro...ale.
> Reakcja powinna byc -klient ma raje. Sorry ale klient placi za uprzejmosc ze 
> strony pilota. Czy zamiast sie klocic nie lepiej powiedziec tak oczywiscie ma 
> Pani racje. I nie wglebiac sie w dyskusje.  Z drugiej strony ustalajac 
> wczesniej warunki pilot powinien sie ich trzymac i nie starac sie wszystkim 
> dogadzac bo to nie ma sensu. 
> A pewne rzeczy mozna chyba ustalic z kierowca przed wyruszeniem i podac do 
> informacji pasazerow.
> W tym takze co nalezy do obowiazkow pilota.
> 
> Gość portalu: ja  napisał(a): 
> 
> > Jak reagowac jak klient "jezdzi" po mnie z gory na dol i  rzuca jakimis 
> > milymi slowkami mimo ze nie ma racji najmniejszej.de facto jeszcze nie 
> > wyjechali a juz sa problemy bo po "jaka cholere daje im w ogole ta 
> > mapke", "czy znam sie wogole na kartografii" a wogole jak to jest ze oni 
> > musza do agencji pojsc a nie do apartamentu odrazu?! i w ogole jak ta data
>  
> > jest wpisana "03.08.02-03.08.09"  co ona ma z tego rozumeic?", "kiedy on 
> > wlasciwie zaczyna te wczasy" i tu powinnam wstawic ton glosu bardzo 
> > podburzonego klienta
> > czy jest jakis poradnik "jak sie zachowac w sytuacjach kryzysowych"?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się