• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: IzuuzzzA  napisał(a): 

> Biuro ( ani nikt inny) nigdy nie może Ci zagwarantować,że na 100 % będzie to
> akurat ten hotel. Bo co się stanie w wypadku długotrwałej awarii wody,
> klimatyzacji, zerwania dachu, nieoczekiwanego zamknięcia hotelu albo ew.
> sprzedania przez hotel pokoi ,których po prostu nie ma( gdy np. hotel sprzedaje
> różnym biurom 50 pokoi a w hotelu jest tylko 45)? Wtedy normalną i oczywistą
> sprawą jest,że zostaniesz przeniesiony do innego hotelu. Z doświadczenia wiem
> jednak,że jeśli biuro wie o takich komplikacjach wcześniej to dzwonią i pytają
> czy zgadzasz się na zamianę pod określonymi warunkami czy rezygnujesz. 
> Takie życie, i bez znaczenia jest czy kupujesz hotel 5 czy 2 *, w takim czy
> innym biurze podróży. Lepiej dostać hotel o takim samym standardzie ( a czasem
> lepszym albo z jakąś formą rekompensaty), niż mieszkać w hotelu,który co prawda
> się wybrało, a w którym przez cały tydzień brakuje wody ( a po powrocie trzeba
> jeszcze reklamacje napisać ,bo przecież wody nie było:) )

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się