• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

agnieszkamr  napisała: 

> Witam serdecznie!
> Jesteśmy (choć właściwsze chyba będzie "byliśmy") stałymi klientami 
> Neckermanna. W sierpniu wykupiłam w w first minute wyjazd do Egiptu. 
> W ferie zimowe na tydzień. Wpłaciłam zaliczkę. Termin wpłaty salda 
> upłynął 30 grudnia. Oczywiście wpłaciłam saldo terminowo. Dzisiaj 
> dostaję poleconym pismo z Neckermanna, że wskutek zmiany kursów 
> walut podwyższyli cenę wyjazdu o prawie 1700 złotych  Co ciekawe, 
> regulamin oczywiście przewiduje taką możliwość, ale najpóźniej do 21 
> dnia przed rozpoczęciem podróży. Kiedy upływa ten termin? Jutro. 
> 
> Zrezygnować nie mogę, bo ubezpieczenie kosztów rezygnacji nie 
> obejmuje rezygnacji z powodu zmiany ceny wyjazdu, więc jeśli 
> zrezygnuję, to mi nie zwrócą. Ale idźmy dalej - piszą, że ceny 
> katalogowe podawane są w złotych polskich wedle kursu średniego NBP 
> z listopada 2007 roku. Porównałam sobie kurs z listopada i kurs z 31 
> grudnia 2008. Wzrósł o 15%. Czyli powinnam dopłacić o przynajmniej 
> 500 złotych mniej niż ode mnie żądają. Zadzwoniłam i zapytałam, skąd 
> taka różnica. Okazuje się, że w biurze pomylono się i wydano mi 
> nieaktualne warunki wyjazdu, bo kursem referencyjnym powinien być 
> średni kurs NBP z lipca 2007. Oczywiście, nie jest to ich problem, 
> tylko mój...
> 
> Żeby było już w ogóle zabawniej i żebym czuła się naprawdę 
> dopieszczona jako stały od lat klient Neckermanna, to biuro 
> poczekało z radosną informacją o podwyżce do czasu, kiedy wpłata za 
> wyjazd wylądowała na ich koncie. Bo teraz, to albo stracę całość, 
> albo dopłacę... 
> 
> Podobno decyzja o wprowadzeniu dopłat zapadła dokładnie 31 grudnia. 
> Ale jakoś dziwnie mi się to zgrało z wpłatą, której dokonałam 30 
> grudnia...
> 
> Chyba przestaniemy jeździć z Neckermannem. Zastanawiam się, czy 
> niemiecki Neckermann pozwala sobie na podobne zagrywki wobec swoich 
> klientów.
> 
> W każdym razie przestrzegam tych, którzy mają wykupione wyjazdy 
> zimowe: ponieważ Neckermann ma obowiązek powiadomić osobę 
> podpisującą Zgłoszenie o podwyższeniu ceny w ciągu 21 dni przed 
> rozpoczęciem imprezy, na wszelki wypadek nie odbierajcie w tym 
> terminie listów poleconych od Neckermanna. Przypominam, że list 
> uznaje się za prawidłowo doręczony dopiero w terminie drugiego awiza.
> 
> Pozdrawiam
> Agnieszka MR z Łodzi 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się