• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: jaszcur  napisał(a): 

> ha, ha, ha
> W sumie to mnie to zaczęło bawić zważywszy na fakt jak to się wszyscy zawsze
> mądrowali - Tylko Tui i Neckerman gwarantują Ci najwyższą jakość
> usług............ itd ha, ha, ha
> A poważnie to ja naprawdę mam zamiar napisać do wszelakich inspekcji zwracająć
> się z prośbą o przyjrzenie się tym procederom. Dla mnie są skandaliczne. Fakt
> gdybym zapłaciła miała dzieci to pewnie bym dopłaciła. To nie zmienia jednak
> faktu, że starałąbym się tę kasę odzyskać. Na pewno rzecznik praw konsumenta.
> Oni zresztą nawet w jakieś dni tygodnia przyjmują osobiście ale drogą emailową
> też można się porozumieć bo kiedyś w jakiejś sprawie się kontaktowałam.
> W sumie to głupota ze strony takich biur bo akcja jest jednorazowa. Jeden raz
> klient się natnie a potem będzie szerokim łukiem omijał takie biura i tyle. Wię
> c
> tak z pozycji handlowca to głupie te posunięcia. Jeśli się bawią w takie
> przeliczanki to dlaczego nie przeliczają waluty w dniu zakupu ?
> 
> Właśnie sprawdziłam i tu namiary na instytucje gdzie składać donosy. W sumie to
> może się okazać, że to luka w prawie :) 
> Tu artykulik
> 
> www.tur-info.pl/p/ak_id,29560,,umowa,biuro_podrozy,klient,klauzula,zapis,naduzycie,zastrzezenie.html

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się