• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

jarenty77  napisał: 

> Witam, nas też "dotknęła" korespondencja od N.
> Z tym, że sytuacja jeszcze nie jest do końca wyjaśniona.Wczoraj otrzymaliśmy
> pismo (12 stycznia) listem zwykłym z prośbą o dopłatę kwoty 1134 złote. Lecimy
> do Hurghady 30 stycznia.
> Rozmowa z Panią od marketingu dała nadzieję, że jednak nie będziemy musieli
> dopłacać ponieważ nie dostaliśmy listu poleconego. Pewnie wkrótce to się
> wyjaśni, tak czy inaczej należy powiedzieć, ze sytuacja jest beznadziejna, bo
> cóż można ugrać na kilkanaście dni przed wylotem. 
> Najgorsze jest to, że człowiek po każdym by się tego spodziewał tylko nie po
> nich. Zawsze wolałem zapłacić troszkę więcej żeby mieć komfort i spokój. Do tej
> pory było ok. Dzięki naszym referencjom cała bliższa i dalsza rodzina jeździła 
> z
> neckermannem. No i proszę.
> Na szczęście dzisiaj ludzie maja internet, potrafią się mobilizować, jednoczyć 
> i
> dzięki temu inni mogą przejrzeć na oczy i się głęboko zastanowić nad wyborem
> biura podróży na przyszłość. Dzisiaj może dzięki tym dopłatom kasa im się
> zgodzi, ale czy tak będzie zawsze?
> Niech N pamięta też, że na "miejscach przeznaczenia" ma swoich rezydentów,
> którzy sprzedają nam wycieczki do Kairu, Luksoru, na quady itd. I, że każdy z
> poszkodowanych może takiego rezydenta zbojkotować, bo nie ukrywajmy wszędzie są
> biura lokalne konkurencyjne, które są tańsze i z usług których Polacy korzystaj
> ą.
> Jeśli np nie cofną nam tej dopłaty, to nie skorzystamy z usług wycieczek
> fakultatywnych i mniej więcej kwota się wyrówna. Dlatego czekajmy na rozwój
> wypadków. Jeśli pójdą w zaparte to akcja na szeroka skalę i to cały czas. Niech
> nikt nie ma złudzeń, że za czasem wszystko ucichnie.
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się