• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

agnieszkamr  napisała: 

> Gość portalu: web  napisał(a): 
> 
> > ktoś mnie wołał?
> > Tak, biuro ma prawo podnieść cenę. Ale skończonym chamstwem jest 
> nie pozwolić
> > zrezygnować bez kosztów jak jest istotna zmiana umowy.
> 
> I właśnie o to mam pretensję. Nie o podwyżkę ceny. Bo faktycznie 
> kursy wzrosły. Tym niemniej, gdyby Neckermann postawił sprawę w ten 
> sposób:
> - kursy wzrosły o 25%. Podnosimy Państwu cenę o 25%, ale mogą się 
> Państwo bez żadnych kosztów wycofać z umowy;
> albo nawet:
> - kursy wzrosły o 25%, dzielimy się ryzykiem po połowie, a jeśli 
> nie, to przepada Państwu zaliczka,
> 
> to zaakceptowałabym to bez słowa. Kursy wzrosły, taki lajf. Biuro 
> bierze połowę strat na siebie, klient połowę na siebie. Niewątpliwie 
> pojechałabym jeszcze nie raz z Neckermannem. Ale za dużą jestem 
> dziewczynką, żeby więcej niż raz dać się postawić przed ścianą. Tak 
> postępują firmy-krzaki i hochsztaplerzy, a nie poważne firmy 
> obsługujące poważnych klientów.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się