• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Bartek  napisał(a): 

> pewnie, że wiedzą... a jakże....
> Jednak zdziałać mozna cos tylko poprzez notoryczne narzekanie i chodzenie do ma
> nagerów. Rezydenci nic Wam nie poradzą. Pogadają z Managerem i wszystko. Sami t
> o możecie zrobić. Czasem przekażą wasze opinie do Polski i jak się robi bardzo 
> gorąco, to przekazują sprawę do Polski. Wtedy następuje przeniesienie tych głoś
> niejszych.
> Niemniej jednak myślę że potrzeba tam jest nowego kucharza i tydzień porządnej 
> pracy... a wszystko będzie ok...
> Jak widać po przysłaniu kierownictwa sieci, zaczęło się stopniowo poprawiać. Z 
> tego co zauważyłem główne przyjazdy i powroty są w poniedziałki i piątki. Trzeb
> a podpytać ludzi co tam są teraz. Bo zmiany mogą być bardzo duże. Kto wrócił i 
> się zintegrował z załogą ma mejle do pracowników obsługi. Oni mogą dać znać co 
> i jak... Moje dane i wystawione opinie są z przed 4 dni. Obecnie największe zar
> zuty to basen, prysznice i straszna kuchnia.... bo obsługa hotelu jest pierwsza
>  klasa i goście bardzo w porządku. Gdyby nie oni z pewnością wyjechalibyśmy wcz
> eśniej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się